Lurt å vente på januar salg?

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Kikker på jollyroom om dagen. Tenkte å kjøpe blant annet madrasser til seng og vugge der, samt litt småtteri. Pleier de å ha salg der over nyttår? Eller kan jeg like gjerne bestille nå?

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg tenker å vente med handling i tilfelle januarsalg både her og der hehe :) har ikke kjøpt inn noe som helst enda til den lille i magen:)

Synes det er salg og tilbud på barneutstyr hele tiden. Kjøpte madrass og seng på IKEA forrige uke, så nå er jeg så si ferdig.

Synes det er salg og tilbud på barneutstyr hele tiden. Kjøpte madrass og seng på IKEA forrige uke, så nå er jeg så si ferdig.
Kjøpte madrass på IKEA sist vi også. Men vet ikke om jeg orker å dra dit denne gangen...

Kjøpte madrass på IKEA sist vi også. Men vet ikke om jeg orker å dra dit denne gangen...

Kan bestille på nett :)

Jollyroom 200kr i avslag hvis du handler for 1000kr nå.

Mange har januarsalg. Selv venter jeg og lommeboka på at januar skal komme! :))))

Jeg ville venta. Er jo snart jul også! Kan jo hende du får noe gaver eller penger til babyutstyr også, så kan jo hende du vil kjøpe noe dyrere over nyttår:) Er jo ikke noe hast, tenker å ha ting klart til februer jeg:)

Da har jeg bestilt. Det Jeg har kjøpt kommer ikke til å koste noe mer uansett for jeg kjøper ikke madrass til 1000 kr liksom :p

Vet jeg får 2000 kr til jul, så halvparten er nå brukt
:p

Back
Topp