LureRIER og fanteRIER?

Christine1989

Betatt av forumet
I tre dager nå, fra litt ut på dagen, har jeg gått rundt med skikkelige tak/mensmerter i korsryggen, som stråler nedover beina. En litt sånn "lammende" følelse i beina om jeg kan kalle det det, mens smertene i korsryggen bare er vondt. Tror såklart at det er begynnelsen på noe, men har våknet opp to morgener på rad nå uten at noe er skjedd. Like skuffet hver gang... :-(

Nå er vondtene begynt å komme tilbake igjen. De er helt uregelmessig, noe det forsåvidt har vært siden det startet. Smertene i korsryggen er mer eller mindre "konstante" Kan vare i alt fra 1-15 min, før det stopper opp. Pausene kan vare i alt i fra et minutt til 20 min (+++) og kynnerne kommer og går innimellom. De starter ikke nødvendigvis samtidig som takene i ryggen.

Jeg blir GAL av å gå rundt sånn som dette selv om jeg sikkert ikke har noe å klage over i forhold til andre... Har ikke hatt noe tegningsblødning da, men slimproppen gikk for nærmere tre uker siden. KAN dette være begynnelsen, eller er det bare maserier?

Lurer litt på det samme jeg også. Hadde regelmessige tak i natt (varte i over 1 minutt med 5 minutters pause), men så har de dabbet mer og mer av, men kjenner det fremdeles av og til..Nå er pausene veldig lange mellom hvert tak.

Jeg tenker at det KAN være en begynnelse på noe, men det KAN også bare være maserier.
Vi får bare smøre oss med tålmodighet og se hvordan det utvikler seg ;-) Regner med at det ikke er noen tvil når det først begynner..hehe

Er det samme her, har tak, noen ganger kommer de veldig ofte, men så er det plutselig lenge mellom hver gang, er nok modningsrier tror jeg, at kroppen gjør seg klar, er like skuffet hver gang jeg våkner om mårran og ikke har mere vondt, man legger seg jo om kvlden med et ønske om at det skal ta seg opp, men... like skuffet hver dag...

Vi får krysse fingrene for at det tar seg opp ja!

Sitter her nå med 10 min mellom kynnerne/riene (????) vet ikke hva jeg skal kalle det. Har vært regelmessig i over en time nå, med gode tak i ryggen:-) Kaaanskje det er noe på gang?
Håper bare det blir vondere jeg;-)

Hjelper tydeligvis litt å hoppe i høyet, begynte ikke lenge etter det.

Har vært en liten kveldstur og nå, og tør såvidt å sette meg ned. Lenge leve tyngdekraften

Back
Topp