lurer

sahara82

Blir kjent med forumet
Hei.

Har vært borte en stund for at lillegutt har vært en del dårlig. Han var to måneder 25 august. Vært tett i nesa i 5 uker + masse slim i øvre luftveier. Har hatt en pencillin kur og diverse annet. Han er heldigvis på bedringens vei nå,takk og pris. Ikke lett å være forleldre til syke barn,enda verre når man ikke klarer å finne ut av hva som feiler den lille.

Kan noen anbefale en god brystpumpe,vurderer å kjøpe en da gullet sovnet etter to minutter med puppen og våkner igjen en halv time etter på natta,slitsomt. Flaska går ned selv om han sovner. Så er det noen som har en bra pumpe å anbefale????

Jeg kjøpte Avent sin, men har i ettertid hørt mye godt om Mendela (eller noe sånt) Ikke godt å vite hvilken en skal kjøpr når en ikke får prøvd begge for å sammenlikne dem [8|]

ORIGINAL: Hege77

Jeg kjøpte Avent sin, men har i ettertid hørt mye godt om Mendela (eller noe sånt) Ikke godt å vite hvilken en skal kjøpr når en ikke får prøvd begge for å sammenlikne dem [8|]

Medela sin er bare helt kanon.. Ambefaler den på det sterkeste...

ORIGINAL: sahara82

har du elektrisk eller manuellt??

Begge deler, men bruker nesten bare håndpumpa.. Den er sååå bra...

håper babien din blir bra veldig snart...stakkars lilla...
jeg kjøpte avent sin og først fikk jeg det ikke til men nå funker den veldig bra når jeg har melk...mest når jeg våkner på morgen...jeg har håndpumpen...

Vil absolutt anbefale Medela sin!!
(har håndpumpen og den virker kjempe bra!!)

tusen takk for svar jenter.  Var rundt på et par apotek idag,mende hadde ikke medela,skal prøve den siste imorgen. Kanskje dere vet hvilket apotek som har den??

ååh, jeg husker ikke akkurat hvilket apotek det var!![:o][&o]

Back
Topp