Lurer....

lillegull nr 2

Forelsket i forumet
Hei jenter :)

Jeg lurer egentlig litt på om det er andre som føler det litt på samme måte som meg.
Har en datter ifra før på 3 år, har alltid hatt lyst på en til men veien dit har ikke alltid vært så lett.
Mistet 2 etter henne, men det har jo begge vært for uke 12, så er jo ganske safe nå som jeg er i uke 15.
Men når jeg kjenner liv innimellom synes jeg det er litt rart og til tider guffent å kjenne samtidig som jeg
vil jo kjenne også <3
Synes det er veldig synd at jeg ikke klarer å nyte og slappe av med at nå er det endelig min tur <3
Er veldig glad for graviditeten, men klarer ikke helt å slå meg til ro enda.
Mulig det blir lettere når man veit kjønn synes ihvertfall jeg sist med snuppa <3

Har det litt sånn selv.. tør ikke helt tro det enda. Vi har en gutt på 4 år, etter han så mistet vi en datter i uke 31. Og etter henne har jeg hatt 3 spontanaborter og er nå gravid for 4 gang..
Prøver å fortelle meg selv om at nå er det vår tur, men tror jeg må høre ett hyl denne gangen før jeg klarer å helt tro på det. Men jeg har en god følelse denne gangen, så håper den stemmer:) blir nok også lettere å knytte seg til lille når bevegelsene blir sterkere og vi vet kjønnet :)

Jeg er enig med deg. Første gang her, men sliter litt med å ta det innover meg liksom..håpee oul til uka vil hjelpe på

Her har også veien til nr.2 vært litt humpete. Er nå gravid i uke 16, men klarer ikke å tro helt på det ennå. Har ikke delt nyheten med øvrig familie, kun de nærmeste. Har så lyst til å være litt naiv igjen!

her er det bare noen få som veit det ;) får se etter ul litt lettere da håper jeg :)

Back
Topp