Lurer

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Sitter her å lurer på om jeg skal legge meg.. Er egentlig ikke så veldig trøtt.. Men litt så..

Ja er jo godt å sove litt.. Men er egentlig ikke trøtt da.. Men jeg skal på jobb for første gang på nesten to uker.. Bare 50% da.. Så jeg begynner sent.. Så litt lenge kan jeg ligge imorgen..

Huff det var det da..
Har egentlig problemer med å sove om natten..

Å slite meg ut skal jeg prøve å la være.. Eller kansje det er det jeg må for å få lov til å være hjemme.. Er egentlig ikke klar for å begynne igjen imorgen.. Men men..Jeg får nå prøve å se hvordan det går..

Natti natt på deg..

Jeg ser veldig fram til å legge meg.
Er så trøtt men må få i hu lilla et godt måltid først så det kan bli noen timer søvn.
Håper det går bra å begynne på jobb igjen da.
Lykke til [:D]

ORIGINAL: Linni

Jeg ser veldig fram til å legge meg.
Er så trøtt men må få i hu lilla et godt måltid først så det kan bli noen timer søvn.
Håper det går bra å begynne på jobb igjen da.
Lykke til [:D]

Ja det er vel lurt å gi henne ett godt måltid først.. Så sover dere kansje godt begge to [;)]

Ja håper oxo det går bra.. Selv om jeg egentlig ikke føler meg klar.. Men Sånn er det når legen mener jeg er klar.. Hun kjenne vel ikke kroppen min for pokker.. Men jeg får nå prøve denne uka her.. Skal på kontroll til fredag igjen.. Så da får vi se hva som skjer videre..

Hva??? Tvinger legen deg ut i jobb igjen??? Hvis du ikke er god må du si i fra kun du selv som vet m du klarer det eller ikke.

Ja jeg får jo bare prøve å se hvordan det går.. Men det sliter jo litt da.. Jeg pendler 1 time hver vei med toget for å komme meg på jobb.. Så vi får se hvor lenge jeg holder ut..

Du vil jo nesten bruke like lang tid på å komme deg til jobb som du er på jobb jo [8|] [&:] [8D]
Hva jobber du med??

natti natt... sov godt da.. [:D]

Ja det er jo sant det.. Begynner kl 1315 til 1645 imorgen.. Men må dra herfra kl 1122 med toget.. Trodde jeg skulle få jobbe korte dager hverdag jeg.. Men neida, på tirsdag skal jeg jobbe 5 timer og så får jeg fri på torsdag.. For jeg skal jobbe en del på onsdag oxo.. Får se om jeg makter det..

Jobber i barnehage..

Back
Topp