Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Lurer på hva jeg skal pakke i reise baggen som skal være med til sykehuset? Har jo pakket litt truser å noen par sokker å foto camera. + Litt klær til meg. å et sett til den lille. men lurer litt på om det er noe annet som er lurt å ha med?
Tror toalettsaker er kjempekjekt å ha med seg, da mener jeg litt sminke (hvis du bruker det) og egen shampo + børste/kam. Etter siste fødsel fikk jeg utlevert en dæsj shampo fra sykehuset. Det luktet ikke godt, og det var liiite. Jeg er av den litt sløsete typen som klæsjer oppi shampo og liker at det lukter godt av håret etterpå.
Bra du begynner å pakke i god tid. Jeg er 37uker og har ikke funnet frem bagen enda. Er litt frem og tilbake med hvor stor bagen skal være.. Eller om jeg skal pakke i en liten sekk...Angrer sikkert fort om jeg skal pakke i sekk.
Ser forresten at du er fra Melhus [:)]. Jeg bor i Trondheim. Er ikke ofte jeg ser folk fra Trondheim eller nærområdet her på BV faktisk.
Nei det er ikke ofte å sjå trøndere inne på BV nei, men arti d da.
Takk for gode råd når det gjelder pakkinga av bagen. jobber litt me saken. Samboeren min sjønte ikke hvorfor den skulle pakkes så. Er jo enda 6 uker til den lille skal ut... [:D]
Men han sjønte det når jeg forklarte det for han. Vi har jo mye annet som ikke er fikset enda..