Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har tidligere sett at flere har fått den brune streken fra navelen og ned. Jeg har ikke fått den, har heller ikke antydning til den. Når skal den komme og HVORFOR kommer den????????????
Har tidligere sett at flere har fått den brune streken fra navelen og ned. Jeg har ikke fått den, har heller ikke antydning til den. Når skal den komme og HVORFOR kommer den????????????
Den streken er skillet mellom magemusklene...
Man har den hele tiden, men når man ikke er gravid er den helt hvit og heter Linea Alba.
Hormonene under graviditeten kan farge den brun, og da skifter den plutselig navn til Linea Negra.
Min dukket opp for noen uker siden og rekker mye lengre enn til navelen nå...
Forsvinner igjen etter fødselen!
Har fått den ganske tidlig og er kommet litt over navelen.. hvorfor den kommer vet jeg iallefall ikke, tror ikke den er til for noe, den bare kommer [8|]
Jeg har fått den å fikk den utrolig tidlig..nå går den fra skambeinet mitt og opp til puppene,er brun å vises utrolig godt!har oxo fått de der strekkmerkene[&:][:(]meen,kommer jo noe godt utav det til slutt![:D]