LURER............???????

elkva

Glad i forumet
Har tidligere sett at flere har fått den brune streken fra navelen og ned. Jeg har ikke fått den, har heller ikke antydning til den. Når skal den komme og HVORFOR kommer den????????????

Eg har fått en svak svak stripe nå gradvis... Men det er ikke alle som får den. Aaaaner ikke hvorfor vi får sånn noen av oss???

Jeg har heller ikke fått den, men det er visstnok ikke alle som får den[;)]

Det er ikke alle som får den... Og hvorfor vet jeg ikke...

Hos meg kom den ganske tidli og nå har den begynt å jobbe seg ganske så over navelen også!!!

ORIGINAL: elkva

Har tidligere sett at flere har fått den brune streken fra navelen og ned. Jeg har ikke fått den, har heller ikke antydning til den. Når skal den komme og HVORFOR kommer den????????????

Ikke jeg heller!

jeg har akkurat fått den.. et par uker siden sånn omtrent..
vet ikke hvorfor vi får den,men hadde den sist svangerskap også..

Den streken er skillet mellom magemusklene...
Man har den hele tiden, men når man ikke er gravid er den helt hvit og heter Linea Alba.
Hormonene under graviditeten kan farge den brun, og da skifter den plutselig navn til Linea Negra.

Min dukket opp for noen uker siden og rekker mye lengre enn til navelen nå...
Forsvinner igjen etter fødselen!

Ja, da har jeg lært meg noe nytt.  Takk for svaret...[:D]

Hadde den med førstemann - men ikke denne gangen -tror jeg.. er mannen min som ser sånt [8D] 

Jeg har ikke fått det. Men vet at de som får den får garantert strekkmerker!

Kødda!!!!!

Hahahaha morsomt! [:D] Jeg gikk rett på gitt... Jeg tenkte at ja, det stemmer vel det, da jeg verken har fått brun stripe eller strekk merker....

Hm...jeg har heller ikke fått den...rart..men er visst ikke alle den blir synlig på....strekkmerker ja, hahaha... [:D]

Har fått den ganske tidlig og er kommet litt over navelen.. hvorfor den kommer vet jeg iallefall ikke, tror ikke den er til for noe, den bare kommer [8|]

ORIGINAL: madonna

Ondskapsfulle tøysejente! [&:]

ikke fått den jeg heller! Ser etter den av og til, men neida, den lar seg vente på!! [:)]

Jeg har fått den å fikk den utrolig tidlig..nå går den fra skambeinet mitt og opp til puppene,er brun å vises utrolig godt!har oxo fått de der strekkmerkene[&:][:(]meen,kommer jo noe godt utav det til slutt![:D]

Ingen brun strek her i allefall!

Tor jeg fikk min 1 uke før jeg fodte forige gang, ikke dukket opp noe her nå heller[;)]

ORIGINAL: madonna

Jeg gikk rett på!!! Det var ikke snilt....Fyyyy[&:][&:][;)]
Fikk jo skikkelig panikk her jeg satt. Stripa mi er veldig markert.

Back
Topp