lurer

anna21

Flørter med forumet
eg håper noen kan hjelpe meg. for eg prøver å bli gravid noen som har noen gode råd? eg har ein unge fra før er det lettere eller vanskeligere for meg å bli gravid igjen da? for har prøvd lenge nå:( klarer ikke å vente lenger for eg har såå lyst på ein unge til:) håper på svar fra noen

Det er ingen logikk i hvor lang tid det skal ta å bli gravid igjen selv om man har klart det før. Men da vet man i det minste at man KAN bli gravid (alltid unntak som bekrefter regelen, men som regel går det greit når man har klart det før).

Hvor lenge har du prøvd nå da? Har du brukt eggløsningstester?

Lykke til!

ORIGINAL: Maur Asto

Det er ingen logikk i hvor lang tid det skal ta å bli gravid igjen selv om man har klart det før. Men da vet man i det minste at man KAN bli gravid (alltid unntak som bekrefter regelen, men som regel går det greit når man har klart det før).

Hvor lenge har du prøvd nå da? Har du brukt eggløsningstester?

Lykke til!

eg har prøvd i litt over ett år nå:( nei har ikke prøvd eggløsningstest men skal ta ein graviditest test til uka håper den viser at eg er gravid.. har ike merka noen symptomer enda men det er kansje for tidelig for eg har akkurat hatt mensen men er vært ett forsøk:)

Håper du får en hyggelig nyhet da! [:)]

Etter ett års prøving anbefaler man jo å ta kontakt med lege for eventuell utredning.

Lykke til!

Back
Topp