lurer på...

x1xsiljis

Glad i forumet
Gjelder egentlig samme "reglene" for vin og øl?[8|] står jo att man kan ta ett glass vin og så amme igjen etter 3timer uten att det er noe fare for babyen (så lenge barnet er 6uker gammelt da!) men det står jo ingenting om en øl... hmm.. jeg liker egentlig øl best, så derfor jeg lurer hvis jeg skulle drukket en pils en lørdag engang...

Det er vel det samme med det? syns jeg leste det en plass..

Okei.. Ja, skulle kanskje tro det, en pils har jo mindre alkohol prosent også så..[8|] 

Ett glass øl om dagen? hehe[:D] synes det var litt mye/ofte jeg :P
Men da veit jeg det[:)] Gleeeeder meg til å kose meg med en ISKALD pils[:D]
Men det står att man skal vente til babyen er 6uker for att de da bryter ned den evt. lille alkohol prosenten som er igjen i melka bedre...
så.. tre uker til en iskald pils[:D]

eg trudde når eg fant ut at eg var gravid at eg kom til å sikle etter alkohol når eg ikkje var gravid lenger, og at eg kom til å pumpe meg med ein gong nesten, så eg skulle kunne ta meg ei øl eller eit glass vin.... men nei.. :P eg tør ikkje:P redd for at eg ikkje skal tåle det:P 

hehe, det trodde jeg også! samboern min har foreslått det flere ganger. att jeg kan pumpe meg så kan han ta seg av han en stund, men vil jo bare være med lille gullgutten min[:D] men jeg gleder meg til å kose meg med en iskald pils om noen uker, synes hvertfall det var veldig kos før å sitte hjemme en fredagskveld med en øl[8|]

Jeg har hørt at melken har akkurat samme alkoholprosent som blodet ditt, så hvis du tar deg en øl også venter et par timer så kan du amme... det er ikke altså ikke noe vits i å pumpe ut og kaste melken...!! kos deg med en øl du [:D]

ORIGINAL: trippelmor

Jeg har hørt at melken har akkurat samme alkoholprosent som blodet ditt, så hvis du tar deg en øl også venter et par timer så kan du amme... det er ikke altså ikke noe vits i å pumpe ut og kaste melken...!! kos deg med en øl du [:D]

Var det jeg har hørt også :) Da skal jeg om en stund kooose meg med øllen min med god samvittighet [:D]

men eg ser fram til utepils i sommar [:D] Det vart det jo dårlig med i fjor... (drakk claustaler for å dekke over at eg ikkje kunne drikke pils då, men...) :P

Jeg og gleder meg til sommeren og en kald utepils. Akkurat nå har jeg ikke behov for noe, men når sommeren kommer, DA...... [:D]

E lika ikke øl, men hvitvin e e gla i. Men noe skjedde under svangerskapet. E har ikke løst på alkohol i det hele tatt[:-]
Hadde ordnet at BF va barnevakt på fredagen så kunne e dra t ei venninne. Fikk tilbud om et glass hvitvin, sia e ikke lika rødvin, men takka nei. Sa som sant va at e ikke hadde lyst på alkohol...

Vet egentlig ikke, men jeg vil tro det....og så er det jo mye lavere alkoholinnhold i øl enn i vin også da.....og vi er flere ølhunder her!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Jeg og gleder meg til sommeren og en kald utepils. Akkurat nå har jeg ikke behov for noe, men når sommeren kommer, DA...... [:D]

Sign

Back
Topp