lurer på

sokkestompen

Elsker forumet
jeg ble strippet i 11 tiden. Siden da har jeg hatt rier. de kommer litt uregelmessig.

men når vet man om det bare er maserier og hvor lenge skal de være regelmessige før man reiser?

Jeg klarer ikke å gå. å kjøre på dumper var kjempe vondt. riene sitter i magen, men ryggen "verker" hele tiden.

hva er forskjellen på maserier og rier????

dytt

dytt

Dytter for deg jeg også - forJm sa forrige gang at jeg muligens hadde maserier som ikke utviklet noen åpning (i starten)
Men jeg kjente liksom ikke forskjellen...

ORIGINAL: sokkestompen

jeg ble strippet i 11 tiden. Siden da har jeg hatt rier. de kommer litt uregelmessig.

men når vet man om det bare er maserier og hvor lenge skal de være regelmessige før man reiser?

Jeg klarer ikke å gå. å kjøre på dumper var kjempe vondt. riene sitter i magen, men ryggen "verker" hele tiden.

hva er forskjellen på maserier og rier????

Jeg forstår det sånn at vi er i ganske lik situasjon. Jeg også ble strippet på formiddagen i dag, og det er ganske kraftige tak som kommer. Jeg spurte jm om når jeg skal ta kontakt igjen nå.. Hun mente at med 3 cm åpning så merket man forskjell i det fødselsriene kommer, for at med åpning fra 4 cm så begynner man å kjenne det godt.

Hun sa hun nesten kunne love at jeg var sikker, når det først startet[8|] Så her sitter jeg da med "vondtene" mine, selv om de er intense, så forsto jeg det sånn at det skulle være ganske kraftig før jeg trengte å komme..

Dytter opp...for jeg aner virkelig ikke forskjellen på maserier og ekte rier

er maserier regelmessige?

Mine har vært det.. De har også tatt seg opp i styrke av og til, så jeg virkelig har trodd det var rier, men poff....borte! [8|][:@]

ORIGINAL: JeanetteR

Mine har vært det.. De har også tatt seg opp i styrke av og til, så jeg virkelig har trodd det var rier, men poff....borte! [8|][:@]

hmmmm. men hvor lenge skal de vare da. ikke hver eneste en, men tilsammen liksom. er det regelmessig i timesvis?

Men hvis de er like, så kan man aldri vite da!?

Back
Topp