lurer på

simare

Flørter med forumet
om at det brevet vi fikk om at vi måtte ta hiv kromoson og hepatitt prøver betyr at søknaden vår er godkjent, eller om at de skal ha det opp til en ny vurdering etter svarene fra de prøvene er klar?
litt for mye tenketid i julen, så nå er jeg plutselig litt bekymret for at jeg har vært for positiv[8|] har ikke vært inne til forsamtale, men vi bor nesten fem timer unna og har intrykk av at det er forholdsvis vanlig at vi "slipper" det.?!? sorry for rotete formulering[8D]

Vet ikke, men vi tok hiv og hepatittblodprøve samme dag som søknaden ble sendt. Vi skal på forsamtale 14. januar. Bor ganske nærme vi da..

måtte oxo ta di prøvene, og di tok jeg kort tid etter at jeg ble henvist dit.

De prøvene må nok være negative for at dere skal få det godkjent... Ser du bor i Møre og Romsdal, så skal du på St. Olavs så slipper du forsamtale[:)] Får nok et brev om godkjennelse etter svaret på blodprøvene foreligger[:)] Masse masse lykke til[:)]

Vi måtte ta de prøvenen før vi kom på forsamtale på St olavs...
Altså vi skulle på forsmt der og fikk beskjed om at dette måtte taes før vi kom.

Hos oss var det at søknaden var oppe til ny vudering, men fikk raskt svar og godkjent....

vi tok blodprøvene samme dag som vi trodde søknaden ble sendt...desverre for oss,ble den ikke sendt før 5 måneder etter....[8D]
vanlig prosedyre er vel det førstnevnte vil jeg tro[:)] Masse lykke til med forsøkene[;)]

takk for alle svar [:)] håper det vil gå fort å få godkjent søknaden da, skulle jo helst vært i gang i går [:D][8D] [:)]

Back
Topp