Lillebabs..
Glad i forumet
hvordan noen kan være ni uker på vei her inne?[:)] er dere egentlig på mars da eller ? når er termin da?[:)] føler meg så kort på vei selv (5+3)[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CaKa*
Du må jo tenke på det at hvis du har i slutten av april så er jo de som har termin i begynnelsen av april termin fire uker før deg[;)]
ORIGINAL: lissS
De som var det tidligere i uka har termin sist i mars, men vil henge her fordi vi er en litt mer skravlete gjeng enn på mars forumet,hehe[:)]
ORIGINAL: BrittKari
men uannsett om jeg har termin i slutten av mars henger jeg her:) og når folk spør når jeg har termin sier jeg april:) hehe men gleder meg til å vite helt sikkert termin og får ikke vite det før ul timen:S leeeeeenge til!
Når har du termin da?
ORIGINAL: lykkelige meg
ORIGINAL: BrittKari
men uannsett om jeg har termin i slutten av mars henger jeg her:) og når folk spør når jeg har termin sier jeg april:) hehe men gleder meg til å vite helt sikkert termin og får ikke vite det før ul timen:S leeeeeenge til!
Lurt å si termin senere [:D] da slipper folk å mase så tidlig på deg når det nærmer seg[;)] uuf ja det er lenge til ul[:-]
De som var det tidligere i uka har termin sist i mars, men vil henge her fordi vi er en litt mer skravlete gjeng enn på mars forumet,hehe[:)]