lurer på ..

Lillebabs..

Glad i forumet
hvordan noen kan være ni uker på vei her inne?[:)] er dere egentlig på mars da eller ? når er termin da?[:)] føler meg så kort på vei selv (5+3)[;)]

eg er 8+0 i dag :) Har termin 8. April :)

ORIGINAL: CaKa*

Du må jo tenke på det at hvis du har i slutten av april så er jo de som har termin i begynnelsen av april termin fire uker før deg[;)]

hehe, jodahar tenkt på det, og jeg er jo helt i slutten.. men sånn som lissS sier, hun er 9 uker i dag, og har termin 1.april. Har sett flere som har vært ni uker tidligere i uka og.. men er jo selvfølgelig bare koselig[:D]

De som var det tidligere i uka har termin sist i mars, men vil henge her fordi vi er en litt mer skravlete gjeng enn på mars forumet,hehe[:)]

ORIGINAL: lissS

De som var det tidligere i uka har termin sist i mars, men vil henge her fordi vi er en litt mer skravlete gjeng enn på mars forumet,hehe[:)]

ja regnet med et når jeg så at du har 1.april[:D] jeg begynte bare å lure litt på om jeg selv innbilte meg at jeg hadde termin tidligere en jeg har [;)]
og det er som sagt bare koselig at de er her[:D][:D]

ORIGINAL: Lykkeliten^^

eg er 8+0 i dag :) Har termin 8. April :)

jeg også [:)]

jeg er veldig usikker på terminen  min men jeg hadde føste dag i siste mens 20 juni og da sier bv sin at jeg har termin 29 mars og legen jeg var med her i går mente at jeg har termin r 28 mars:) men jeg vil ikke forandre noe enda før jeg har vært med jordmora og hun skriver på gravidskjema mitt eller hva det no heter:):)

men uannsett om jeg har termin i slutten av mars henger jeg her:) og når folk spør når jeg har termin sier jeg april:) hehe men gleder meg til å vite helt sikkert termin og får ikke vite det før ul timen:S leeeeeenge til!

ORIGINAL: BrittKari

men uannsett om jeg har termin i slutten av mars henger jeg her:) og når folk spør når jeg har termin sier jeg april:) hehe men gleder meg til å vite helt sikkert termin og får ikke vite det før ul timen:S leeeeeenge til!

Lurt å si termin senere [:D] da slipper folk å mase så tidlig på deg når det nærmer seg[;)] uuf ja det er lenge til ul[:-]

Når har du termin da? 

26.april[;)]

Føler også jeg bare såvidt har begynt i forhold til de tidlig i mars! Jeg har termin 26.april jeg også, så kommer jo helt i slutten av april, eller begynnelsen av mai tipper jeg[:)]

ORIGINAL: lykkelige meg

ORIGINAL: BrittKari

Lurt å si termin senere [:D] da slipper folk å mase så tidlig på deg når det nærmer seg[;)] uuf ja det er lenge til ul[:-]

jeg har lært siden  sist jeg var gravid,ha hadde jeg termin 31 august 2008 og selfølgelig gikk jeg på overitd og lille odd andre kom 12 sep.da vart jeg bombadert  med sms og besøk pga jeg gikk på over tida
 og mas om når han skulle kom,å har han ikke komt enda,føler du det bra,osv
jeg vart nesten deprimert av at alle skulle mase så nå når folk spør har jeg ingen termin dato:P  eller her inne men ikke til alle som ikke trenger å vite det:)

jepps[:D][:D][:D]

Trodde jo jeg hadde termin 1 april så fikk jeg beskjed om noe annet på UL[:)]

Back
Topp