Lurer på...

AndCompany

Flørter med forumet
Heisann April-damer[:)]. Ny på april-forumet her. Jeg bor i Skien og har en liten pode på snart 1 1/2 år.

Dere som har vært hos lege/jordmor allerede; Sa de noe ang. svineinfluensa? Ang. vaksine og sånt.
Og er det noen som jobber natt her. Selv jobber jeg bare natt, men kjenner allerede nå at jeg begynner å blir sinnsykt trøtt utover natta. Kan ikke sove på vakt. Har dere i såfall måtte gå over på dag/kveld eller blitt sykemeldt?

Hei og velkommen[:)]

Jeg jobber natt, men er nå sykmeldt fra nattarbeid. Vil være sykemldt i noen uker til,
for trøtthetsfølelsen er ennå overveldende. Når jeg skal tilbake på jobb er det mulig at
sjefen min setter meg på dag/kvelds jobbing. Men spørsmålet er jo om jeg skal gå i
full stilling eller om jeg skal gå litt ned i %. Alt dette skal jeg diskutere med sjefen min
når sykmeldingen min går ut. Syns det er greit med en god dialog, slik at begge partene
blir fornøyd[:)] Vil jo være i jobb så lenge som mulig, så da er det greit at man kan har
så mange alternativer.

Hei og velkommen hit! Jeg er også fra Skien [:)]

Jobber ikke natt, men jeg vet at arbeidsgiver er pliktig til å legge til rette for en gravid. Gravide skal helst ikke jobbe natt heller har jeg hørt. Du burde ringe legen din og høre.
Skal til legen idag med sønnen min (har ikke vært der selv), og skal spørre om svineinfluensaen da.

Back
Topp