Lurer på ....?????

elis

Elsker forumet
hvordan vognpose dere har kjøpt jeg....må ha en ny en til lillegutt...Har veldig lyst på den Lammy-posen, men mener den koster over 2000, synes det var litt dyrt....[8|]

Har odenwalder, grå "sovepose" med bamse inni. Fikk av ei venninne[:)]

jeg har kjøpt en voksipose, skal se om jeg kan finne bilde av den[:)]

ligner på denne, bare den er med en pingvin å at jeg kan ha den til gutten er 4 år ca[:)]

Har fått ei her inne til og sy den,kjempe lekker..En som ikke alle andre har lik [:)]

Vi har kjøpt lammeskinnspose[:)].

Vi har kjøpt en brukt voksipose av ei venninde.. trur den heite berre voksi, e brun/grøn, med kvite stripe [:)] kan bruke den lisjepia er iallefall 2-3 år[:)]

Vi har kjøpt en på www.going.no

http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=259&varegruppeID=35&vareundergruppeID=0

Den er visst på tilbud og no, men vi har allerede kjøpt så rekker ikke det tilbudet, hehe.

Vi har den lammy posen du beskriver og jeg er superfornøyd med den!! vi har brukt den året rundt,nå om sommeren bruker jeg bare lammeskinnet og hun har ett tynt teppe over seg eller ingen teppe på varme dager[;)]og om vinteren er den god og varm og hun trenger ikke å ha masse klær på seg når hun skal ligge oppi der og sove,det er ett must for meg - er jo ikke noe godt å sove med masse klær på [;)]hun har bare på seg en ullfleece dress utenpå bodyen og strømpebuksen også hue,det holder[;)]jeg er enig i at den vognposen er veldig dyr men absolutt verdt pengene fra min side[:)]nå er det lillesøster som skal overta den [;)]

åh, nå fikk jeg lyst til å kjøpe den "going" posen. 395,- er ikke dyrt i forhold til de andre jeg har sett på. Hadde egentlig bestemt meg for bare å bruke lammeskinn og dyne, men nå...hmmm

Vi har kjøpt en termopose, ligner på den som eplemos har kjøpt, er mørkeblå så den passer fargen til vogna [;)]. Har skinnfell også om vi skal bruke.

ORIGINAL: HanneM85

åh, nå fikk jeg lyst til å kjøpe den "going" posen. 395,- er ikke dyrt i forhold til de andre jeg har sett på. Hadde egentlig bestemt meg for bare å bruke lammeskinn og dyne, men nå...hmmm

Den virker veldig god.
Og god plass i den. Og så kan nederste del glides av :)
Vi kommer til å ha saueskinn i tillegg de kaldeste dagene.

Blir ca 500,- for den "Going" posen. Frakt/porto sånne ting. Det er vel billig? Jeg har kun sett de voksiposene til over 1000,- og i sverige var den billigste jeg fant rundt 700...noen som vet?

Jeg har arvet en lammeskinns pose, og tenkte jeg skulle bruke den i vinter. Men lurte litt på å ha en voksi pose e.l. til vår/høst.

Er det en sånn du tenker på http://www.lilleprinsen.no/product/453936/Artl%E4nder_MAXIFLEX_-_g%E5sedun%2C_lammeskinn%2C_fleksibel%21.html
I så fall litt billigre her...

Vi har lammeskinnspose, vanlig simo pose og en tykk brio pose. Lurte på
om jeg skulle sy en også, bare for å se om jeg klarer det.
Kommer til å bruke lammeskinn i bunnen, og brio posen til babyen i vinter. (eventuelt
den jeg skal prøve å sy)
Snuppa skal få bruke lammeskinnsposen hvis nødvendig [:D]
Bor tross alt i bergen å her er ikke så kaldt, men når vi er på besøk hos svigers eller foreldrene
mine på voss er det godt å ha noe skikkelig.[;)]

skal kjøpe easygrow-posen.
den er helt super, varm og god, og var best i test for ikke så lenge siden.. koster ca 1599 kr fra lilleprinsen.no, men den kan brukes i flere år, glides opp å bruke som dyne, og ha i sittevogn :)
skulle ønske det fantes slike i min str også, hehe

Vi skal ha en sort Vanvik pose som jeg får etter venninnen min. Hun har brukt den til sine to små (fikk minste datra 24.okt.) Og hun brukte kun ullbody/strømpebukse, lue og noe i halsen. Kunne ikke bruke mer klær for da svettet de selv på de kaldeste dagene. De på barnehagen sa også at denne var en av de beste posene man kunne ha, så gleder meg til å bruke den

ORIGINAL: linko

Vi har kjøpt lammeskinnspose[:)].

Vi og [:D]

Back
Topp