Lurer på........

pippå

Glad i forumet
Da kom brevet i dag!!![:D]
Skal begynne med nesespray den 12, sprøyte den 25 og ul den 6....[:D]

Men da lure ej på om d e nokken som veit kor lang tid etter ul d e egguthenting?
(Om alt går etter planen så klart!)

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] 

Har jeg skjønt det rett blir det nok egguttak uka etter. Mest sannsynlig. Blir vel uke 11 det da! [:)] Ikke lenge til! Masse lykke til!

Jeg var inn til ul på en fredag. Var så inne på ny ul søndag for å sjekke modning. Egguthenting (forferdelig vondt ) tirsdagen og innsetting (helt ok ) torsdagen. Dessverre festet det seg ikke, men dagene gikk egentlig unna når en holdt på med dette. Det skjedde jo nesten noe hele tiden... Lykke til

Når du får sette eggløsningssprøyta vil variere litt ut i fra hvor modne eggene er ved ul. Kanskje må du tilbake til ny ul noen dager senere. Stemmer det at det er egguttak dagen etter at eggløsninsprøyta blir satt, eller to dager senere? Like etterpå i alle fall! [:)] 

Dersom alt ser bra ut på første kontrollen, så blir nok eggutaket mest sannsynlig veka etter[:)]
Eggløsningssprøyta settes 36t før du skal inn å hente ut egg, hos meg blei den satt mandags kveld 21.00 og på onsdag kl.09.00 var eg for å hente ut egg[:)] Trur det blir ca 36t[8D]

Eg hadde kontroll på dag 9 med sprøyter, så blei det enda ein ny kontroll på dag 11, og el-sprøyte satt på dag 13. Den dagen du setter el-sprøyte skal det ikkje settes annen sprøyte[:)] Har merket at det er ulik praksis her og der i landet når det gjelder nasesprayen og den dagen el-sprøyta settes. Sjøl så skulle eg ikkje bruke nasesprayen den dagen eg tok el-sprøyta, men veit om andre som skulle bruke nasespray den dagen. Du må bare følge det legen seier til deg[:)] Du får nok meir opplysning om dette når el-sprøyta skal settes og dag for uttaket nærmer seg[:)] Mest sannsynlig blir du opplyst på siste kontrollen[;)]

D e egentlig min mann som e så opptatt med å få vite ting rundt uthentinga, for han jobber på sjøen og må søke om fri/permisjon for han skal da så klart egentlig vere ute da! Men ej trur ik d skal vere nokke problem at han skall få fri da,siden alle på båten e så opptatt med at vi snart må få barn! [:D]

E ik min kjære søt vell....[:D]

Jeg har alltid hatt ul på fredager, og innsetting mandag eller tirsdag etter...

Masse lykke til[:)]

Back
Topp