Lurer på..

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Om veslesnuppa har tenkt seg ut snart? Termin den 4, men de siste dagene har jeg vært på toalettet flere ganger pr dag, men er ikke løs i magen slik jeg var sist, da fikk jeg beskjed om at kroppen "tømmer" seg.. Og når jeg tenker på fødsel og baby får jeg en skikkelig krinlende følelse i magen, akkurat som at jeg må på do.. Våkner om natta og er kvalm også, i tillegg til kjempe halsbrann!

Har det samme selv, går mye på do (drikker mye vann også da), når jeg er oppe på do på natten har jeg halsbrann og føler meg av og til "uggen". I tillegg kjenner jeg på veldig nedpress og vond korsrygg. Vet ikke om det er fordi kroppen gjør seg klar for fødsel - med termin på torsdag vet en jo alldri - eller om jeg ender med å gå overtid. Men håper litt på at så lenge han har holdt seg inne så langt så kan han godt vente til over midnatt på onsdag før han velger å komme:-) Men han kommer når han er klar for det:-)

Har veldig nedpress jeg også.. Kjenner på det hele tiden, og spesielt når jeg er tissetrengt. Skal til JM i morgen, lurer på om hun kan kjenne etter om man er moden og klar?

Back
Topp