Lurer på...

MnBs

Glad i forumet
Dere som er erfarne med flasker.. dere har vel peiling på hvor lenge man bør sterilisere utstyr som babyen skal spise av.. lille har begynt med smaksprøver på grøt, og jeg har håndmelket en liten skvett i et vanlig kjøkkenglass som jeg blander grøten i.. bør jeg bruke en kopp som er kokt?? Aner virkelig ikke jeg...

De får så mye bakterier når de begynner med fast føde at sterilisering blir som et piss i havet. Vi steriliserer fortsatt når vi har tid til det, men hun får ikke så mye grøt enda:-P

Hs her sier sterilisering frem til 3 måneder. Etter det er det unødvendig siden de gjerne gnager på alt de får tak i.:)

* æpp'n *

Hs her sier sterilisering frem til 3 måneder. Etter det er det unødvendig siden de gjerne gnager på alt de får tak i.:)

* æpp'n *
Snuppa mi puttet noe annet enn fingre og smokk i munnen for første gang i dag:-P 4,5 mnd;-) Slutter nok å koke nå siden vi skal på hytta og ikke tar med sterilisatoren:-P

Ok, men da vet jeg det... Kom på at jeg bare kunne suse opp litt vann i vannkokeren og vaske koppen i også, men da slipper jeg det :)

Back
Topp