Lurer på?

E.R.A.

Gift med forumet
Lurer på hvor ofte må en skifte på senga hos babyen? Så jeg vet vet hvor mange sengetøysett jeg trenger å kjøpe.

Tisselaken på Jysk skal noteres ned[:D]. Begynner å bli lang den lista mi. Takk

jeg har bare kjøpt ett sett med sengesett jeg,må ha flere da!!!
men har liksom ikke fått begynt ordentlig ennå!!

ORIGINAL: spentKi

Har kjøpt 2 til vogndyna og 2 til dyna i senga jeg.....Får holde foreløpig... Har jo vaskemaskin og tørketrommel!!!

jepp jeg har kjøpt dyne og sett til vogn bare,og en liten baby pute!!
så utrolig små og søte de er!!

Jeg vet!!! Fant ett i går som jeg bare MÅTTE ha jeg også!! Hi-hi!!! Mye fint!!!

Hvor da? Hva da???[:D]

ORIGINAL: henriette21

Har kjøpt 2 til vogndyna og 2 til dyna i senga jeg.....Får holde foreløpig... Har jo vaskemaskin og tørketrommel!!!

jepp jeg har kjøpt dyne og sett til vogn bare,og en liten baby pute!!
så utrolig små og søte de er!!

Kjøpte dyne og pute til vogna og dyne og pute til senga i dag jeg...nå er det bare sengesett og laken igjen..

lurer på en ting...Skal man ha laken i vogna også?
til å begynne med når den ligger der...

ORIGINAL: Sicily

Hehe, ja du kan tro det holder helt til ungen din får spysyke (som min fikk som baby, uheldigvis).. Er mange ting som kan skje og du må nok minst ha tre så du kan ha ett til vask, ett til tørk og ett i senga. [;)]

mhm, jeg hadde 3 (tror jeg da[8|]), og det var nok her [:)] hadde ikke tørketrommel, men det var aldri krise... når de er så veldig små ligger de ganske i ro, og vilde lå alltid med en gulpeklut under hodet...

hadde samme str på dyna i vogga og senga jeg, så slapp å kjøpe forskjellige str [:)]

ORIGINAL: cazy

lurer på en ting...Skal man ha laken i vogna også?
til å begynne med når den ligger der...

i prinsess butikken selger dem laken i vogn/vugge str koster 40,- billig har kjøpt 2-3 stk av den

jeg har kjøpt 3 sengesett til hver dyne, skal kjøpe noe fler hvis jeg finner noe fint da, synes det er greit å ha mange skift, kommer til å bytte på det ofte, babyer sikler en del greit å bytte hver uke for min del

Back
Topp