Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er noe der jaHer innei såfall er jeg 3+3 uker
veeeeeldig tidlig
![]()
Disse testene er tatt kl 07 og 11 idag 10 dposå de er veeeeldig svake enda
![]()
Ja det er skikkelig vanskelig å ta bilde av de helt svake strekene. Tipper du får en mye sterkere allerede i morgenJa følte strekene mine forsvant på bildenefår fortsette å teste og håpe på at de blir sterkere
enda 4 dager til ikm
![]()
Ja det er skikkelig vanskelig å ta bilde av de helt svake strekene. Tipper du får en mye sterkere allerede i morgenmine tidlige tester ligger ute under "våre bilder" hvis du vil se. Den første er fra 10dpo og allerede dagen etter bar den mye sterkere
![]()
Spennende! Ser veldig lyst ut dette![]()
Den var jo uten tvil positiv. Det helt tydelig en strek der! Gratulerer!11dpo![]()
Den var jo uten tvil positiv. Det helt tydelig en strek der! Gratulerer!![]()
Så deilig at han er med han også nå.Takksambo såg det også i mårrest og kunne si at NÅ trodde han på det
så jeg blir bare her inne jeg
![]()
Så deilig at han er med han også nå.Litt kjedelig hvis han skulle ventet helt til fredag med å tro på det
![]()
Tester hvert dag selv jeg også nå, bare fordi jeg liker å se streken komme.Ikke santtok bare 3 tester før han trodde det
meeen kommer nok til å teste hver dag + en digital på fredag
så jeg roer meg selv
![]()
Tester hvert dag selv jeg også nå, bare fordi jeg liker å se streken komme.![]()