Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er noe der ja du ser det gjerne bedre i virkeligheten også?Her inne i såfall er jeg 3+3 uker veeeeeldig tidlig
Disse testene er tatt kl 07 og 11 idag 10 dpo så de er veeeeldig svake enda
Ja det er skikkelig vanskelig å ta bilde av de helt svake strekene. Tipper du får en mye sterkere allerede i morgen mine tidlige tester ligger ute under "våre bilder" hvis du vil se. Den første er fra 10dpo og allerede dagen etter bar den mye sterkereJa følte strekene mine forsvant på bildene får fortsette å teste og håpe på at de blir sterkere enda 4 dager til ikm
Ja det er skikkelig vanskelig å ta bilde av de helt svake strekene. Tipper du får en mye sterkere allerede i morgen mine tidlige tester ligger ute under "våre bilder" hvis du vil se. Den første er fra 10dpo og allerede dagen etter bar den mye sterkere
Spennende! Ser veldig lyst ut dette
Den var jo uten tvil positiv. Det helt tydelig en strek der! Gratulerer!11dpo
Den var jo uten tvil positiv. Det helt tydelig en strek der! Gratulerer!
Så deilig at han er med han også nå. Litt kjedelig hvis han skulle ventet helt til fredag med å tro på detTakk sambo såg det også i mårrest og kunne si at NÅ trodde han på det så jeg blir bare her inne jeg
Så deilig at han er med han også nå. Litt kjedelig hvis han skulle ventet helt til fredag med å tro på det
Tester hvert dag selv jeg også nå, bare fordi jeg liker å se streken komme.Ikke sant tok bare 3 tester før han trodde det meeen kommer nok til å teste hver dag + en digital på fredag så jeg roer meg selv
Tester hvert dag selv jeg også nå, bare fordi jeg liker å se streken komme.