Lurer på om jeg kanskje må forlate dere..

Frk.Knerten

Forumet er livet
Våknet til vanlig tid i dag,sto opp og laget frokost,spiste og koste meg. Onkelen til samboeren min kom på besøk og vi sto og pratet en stund.. Rett før han skulle til og si hade kjente jeg at det kom en del utflod. Tenkte ikke mer over det,men gikk på do for og tisse etter han hadde dratt. BLOD I TRUSA!.. Det er ikke snakk om så mye,men jeg blei skremt. Småblør litt enda og har vært i kontakt med legevakten. De mener at det kun er en liten mensblødning i svangerskapet,men jeg er livredd! Tenkte og ringe legevakten igjen seinere(denne gang i Lillestrøm). NÅr jeg er så urolig burde dem vel i det minste la meg komme på legevakten for en prat??[:@]

Herregud jeg hadde da krevd og fått en sjekk, ring og be om det viss de ikke vil ta deg inn [:@][&:] Håper ikke noe er galt [:)]

Sambo er snart hjemme så tenker vi rett og slett bare drar ned der og nekter og reise hjem før dem sjekker meg! [:@] er så dritt lei legevakta. Var sånn her sist vi mistet gutten vår, dem "hadde ikke tid" og han døde.. Men tror egentlig ikke det er noe galt nå,men alikevel går det jo an og ta hensyn. særlig når dem hører at jeg er såpass ung[:@][:@][:@][:@][:@]

Hadde de ikke tatt meg seriøst så hadde jeg gått til sak mot de,hverfall om jeg hadde mistet og de ikke hadde sjekka meg [:@]

uff dsa får håpe alt står bra til med spiren!! Tror ikke de får sjekket noe særlig på legevakten alså... du må nok på gu da

Lykke til! 

Tusen takk alle sammen[:D] vet at dem ikke kan stoppe en eventuell abort,men blir så irritert over at dem ikke gidder ta meg seriøst[:@]Men jeg skal ringe til Ahus i morgen og høre med dem. Regner med og få mere respekt der for og si det sånn[:D]Blei ikke behandlet noe bedre sist da jeg mistet,og da var jeg lenger på vei å. Men vi krysser fingrene[;)]

lykke til i morgen !!
Håper alt står bra til med spira:) vet om mange som har blødd under svangerskapet, mamma har ei veninne som hadde mensen hele graviditeten:D

Krysser fingrene for at alt er bra! Krev å få komme inn til lege, de må jo skjønne at det er fortvilende å ikke vite!

Tusen takk! dere er såå søte alle sammen[:D] Dere får virkelig opp humøret mitt. har gått fra gråt til latter og smil her nå[:)] Prøver og tenke positivt. Jeg har ikke noe vondt så virker ufarlig. Blei bare så forbanna av legevakta. Legevakta er det mest useriøse som finnes på jorda tror jeg!
Du har utrolig mye bra og komme med Henriette1986.! Du har rett i det du sier. Hva om? Huff. Virker som dem tenker" du er ung,du har alltids en ny sjanse" Jeg fikk jo slengt i trynet fra hun på legevakta i nes: er du SÅÅÅ ung? -Ja? so what? jeg kan da ha lyst på barn for det!?[:@] Arg! Men får krysse fingrene. Har mye sterkere symptomer på graviditeten denne gangen enn da jeg mistet forrige gang så håper det er et lite tegn til meg[:)]

ORIGINAL: #Alias#

Krysser fingrene for at spira klorer seg fast, og at det hele er en ufarlig blødning[:)] KLem!

Klem[:)]

Back
Topp