Lurer på om jeg er gravid

Alltids flere muligheter hvis du ikke er gravid da :D prøv igjen! Hihi :D


venter prins i august
 
Heheh, nei det blir nok ikke noen flere forsøk eller glipper før jeg er utdannet, har kjøpt leilighet og har en fast jobb :) så dette blir den eneste sjangsen på noen år, hehe
 
Du gjør nok det rette ved å vente hvis det innerst inne forteller deg at det er det smarteste både for deg og ditt fremtidige barn:) ikke bare det, men du er jo ikke alene om å få et barn, og det er vel mest moralsk å være to om det samme:)

Ingen forteller at de angrer på at de fikk barn tidlig, men det er jo mange som gjerne forstår i ettertid at det var visse ting som var lettere å utføre og få gjort ferdig uten barn å tenke på.

Man vet aldri hva fremtiden bringer, så man skal ikke alltid følge boka. noen ganger er feks å få barn en helbredelse i livet som faktisk får deg i gang med noe før tiden:)


Sent from my iPho
 
Skjønner godt hva du mener, men kommer allikevel til å beholde! Vet det kommer til å bli tøft og tungt, men Jeg er fast bestemt på at er verdt det :)
 
Fått vært hos legen idag? :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Nei, måtte avbestille timen, var så hektisk på jobb at jeg ikke kunne ta fri, og de har ikke ledig time før ut i mai.. Men jeg har kjøpt nye graviditetstester som forhåpentligvis kommer i posten snart :)
 
Uff så kjipt da :( Du kan ikke få sjekket det på legevakten da? Hvis du forklarer greia? For er jo bare en blodprøve :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Jo, det er nok mulig, men jeg har jo regnet helt feil. Er bare 14 dager på overtid, så jeg har nok rett og slett bare testet for tidlig. Dessuten måtte jeg visst på en time med legen, vet ikle hvorfor :p
 
Heheh, fort gjort ;) Men 14 dager på overtid med mensen? Da er det ikke for tidlig å teste :p Jeg fikk positiv test den dagen jeg venta mensen ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Det er jo mange som bruker mye lengre tid på å produsere hcg, så jeg håper jo på det. Sist jeg testet er ganske lenge siden skjønner du, siden jeg hadde talt fra feil dato :p
 
Sant det :) Ahaa, da skjønner jeg :p Får krysse fingrene for at du får testene snart da :) Er det sånne billig strimler du har bestilt eller?

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Det skjønner jeg veldig godt ;) så bra :) jeg brukte de billig strimlene, og dem var ikke te å stole på :p fikk en svak positiv, så en negativ (det var med samme urinen) og da tok jeg en sånn rfsu og fikk positiv etter nok et dobesøk, så anbefaler ingen å bruke dem :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Ja veldig merkelig også :p Men men, både rfsu og test hos legen 1 time senere (hadde tilfeldigvis legetime :p ) var klart positive, så bare strimlene som var teite :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Hahah, jammen det er jo egentlig ikke så rart om en tenker deg om. Når det er sæ billig liksom, like greit å kjøpe ekte vare når det er noe så seriøst :)
 
Back
Topp