Lurer på om det er igang, men tørr ikke håpe..

SommerSpire ❤️

Blir kjent med forumet
Har nå vært våken i ca 1t, ble vekt av disse takene jeg syns jeg kjenner igjen fra forrige fødsel. Men noe sier meg at for å ikke få for store forhåpninger så er dette bare sterke kynnere. De kommer ca hvert 7-9min, men er foreløpig korte. Har ikke helt klart å telle hvor lenge de varer for er mest oppratt av å puste igjennom. Hva tror dere? :)

Jeg hadde vannavgang, så 3timer med "svake" rier (30-45sek med 3-6min mellom) så en time med skikkelig heftige rier, så baby

De er fortsatt uregelmessige, noen ganger 5-7min i mellom og så blir det plutselig 9-11 min imellom. Disse har mye mer tak enn de kynnerne jeg har hatt for da har det bare strammet seg. Syns det er skikkelig kjedelig om det stopper opp nå..

Så spennende! Jeg har vært våken siden kl 03 med rier. Noen svake noen sterke, noen 20 sek andre over minuttet men ikke noe regelmessige. Lagt meg i senga for å ta igjen litt søvn nå, håper det tar seg opp! Blir veldig skuffa om det bare er lurerier nå!!

Skal inn på sjekk nå. Fortsatt uregelmessige rier, men har vært litt lite med aktivitet de siste timene så må bare sjekke at alt er bra. Regner med å bli sendt hjem igjen, for var stor pågang på Ahus idag.

Vi ble sendt hjem, noe jeg regnet med. Men alt stod bra til med prinsessa :) Riene er fortsatt litt uregelmessige, men har blitt litt kraftigere og ca 6min mellom hver. Håper bare det fortsetter og ikke stopper opp nå. Har holdt på i over 12t allerede..

De sjekket åpningen og da var den 1cm, og moden..

spennende! håper det tar seg opp så du slepper å gå slik som det her leenge!
Det håper jeg også. Riene er kraftigere, men ikke tette nok. Så skal prøve å sove litt nå å se hva natten bringer. :)

Så spennende :) håper at du slipper å vente så lenge

Da har jeg holdt på i et døgn allerede. Med rier hvert 5-11 minutt. Er det lov å si at jeg ønsker å få dette overstått snart??

Da har jeg holdt på i et døgn allerede. Med rier hvert 5-11 minutt. Er det lov å si at jeg ønsker å få dette overstått snart??
Det er veldig lov, håper det blir litt fortgang for deg snart :/

Det håper jeg også, skal ut å gå en tur nå så får vi se om det hjelper! :)

Back
Topp