Lurer på om det endelig er noe på gang...

Tyggis

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Har telt "rier" siden i 4-tiden og de kommer i hytt og pine, veldig uregelmessige og ikke så vonde som de skal være.. men de kjennes akkurat ut som de gjorde hele dagen før førstemann kom. Som sterke menssmerter liksom. Skal på kontroll på sykehuset i dag uansett, så vi får se :) 10 dager over termin nå, så hååper det ordner seg selv så jeg ikke må bli satt i gang! :)

10 dager over , wow! Da er det på høy tid at du skal få lov å bli nestemann. Masse lykke til :)

Krysser fingrene for at du nå er i gang :)

Masse lykke til! :-)

Er det flere enn meg som venter ennå?

Ja jeg venter;:( 6 dager over.

Har telt "rier" siden i 4-tiden og de kommer i hytt og pine, veldig uregelmessige og ikke så vonde som de skal være.. men de kjennes akkurat ut som de gjorde hele dagen før førstemann kom. Som sterke menssmerter liksom. Skal på kontroll på sykehuset i dag uansett, så vi får se :) 10 dager over termin nå, så hååper det ordner seg selv så jeg ikke må bli satt i gang! :)

hvordan går det?:)

Gutten min kom for litt over 4 timer siden! :) skriver mer når jeg kan. Nå koser jeg meg med amming faktisk! Har allerede ammet mer enn jeg noen gang gjorde med første :) føles fantastisk!! :) 4,2 kg var han, ikke så ille når han kom 10 dager på overtid

Back
Topp