Lurer på noe...

ORIGINAL: lille nupp

at ikke alle har tilgang til julikroken?

det er vel strengt tatt ingen per idag som er medlem som ikke har tilgang[8|]

og de som ikke er medlemmer, får jo opp øya for det andre forumet når man snakker omdet.. ved at de spør

ergo kan de bli medlemmer selv også

igjen fordi vi ikke kan lage en topptråd med link etc, pga forumsregler her

eller var det også feil? litt letter om du bare sier hva problemet ditt er istedet for at jeg skal gjette meg til det

Du skal få slippe å gjenta deg selv altså...
Jeg trodde ikke at alle som ville fikk tilgang. Og å da "mase" om det andre forumet her inne på Babyverden synes jeg var unødvendig. Det var problemet. Men jeg skrev jo i sted at da var det noe jeg ikke hadde fått med meg. PROBLEM LØST. Makan...

ORIGINAL: Aislin

lille nupp eller 3barnsmor*30. Det er ikke verre enn å spørre, evt. så tar man en diskusjon inne på det andre stedet om resten synes det er "trygt" (grunnen er jo pga snikere og annet ekkelt, at man vil være sikker på at det er noen man kan stole på).

Diskusjon? Er jo egentlig ikke verre enn at man tar en kikk på i hvilket forum vedkommende har svart på tråder i den siste tiden da... Man kan jo gå ganske langt tilbake hvis man gjør et søk på nicket.

ORIGINAL: marimari

lille nupp eller 3barnsmor*30. Det er ikke verre enn å spørre, evt. så tar man en diskusjon inne på det andre stedet om resten synes det er "trygt" (grunnen er jo pga snikere og annet ekkelt, at man vil være sikker på at det er noen man kan stole på).

Diskusjon? Er jo egentlig ikke verre enn at man tar en kikk på i hvilket forum vedkommende har svart på tråder i den siste tiden da... Man kan jo gå ganske langt tilbake hvis man gjør et søk på nicket.

Det andre forumet er ikke her på Babyverden...

Det har vært nevnt som en mulighet hvis moderatorene er usikre på om de skal slippe folk inn, at det kan diskuteres kollektivt "der inne". [;)] 

okei, takk for svar[:)]

Det har vært nevnt som en mulighet hvis moderatorene er usikre på om de skal slippe folk inn, at det kan diskuteres kollektivt "der inne". [;)] 

I see... [;)]

Tror vel egentlig at de fleste som ber om å komme inn på det "hemmelige forumet" er reelle brukere. Man skal være ganske frekk om man sender PM hvis man er sniker...

Kanskje man kan spørre om en PM med tilgang da??? Har liksom ikke tørt det jeg og jeg liker jo kjeks...

er helt enig,alt for mye mas her på bv om at nå er det kjeks. de kjente brukerne på det andre forumet er jo der inne daglig,så da synes jeg man kan kutte å kjekse sånn her inne.... *dette var dagens torden*

I see... [;)]

Tror vel egentlig at de fleste som ber om å komme inn på det "hemmelige forumet" er reelle brukere. Man skal være ganske frekk om man sender PM hvis man er sniker...

Jeppda, er nok det [;)].

ORIGINAL: ohBaby!

er helt enig,alt for mye mas her på bv om at nå er det kjeks. de kjente brukerne på det andre forumet er jo der inne daglig,så da synes jeg man kan kutte å kjekse sånn her inne.... *dette var dagens torden*

Akurat det kan jeg faktisk si meg enig i at jeg ikke helt skjønner vitsen med [;)].

Akurat det kan jeg faktisk si meg enig i at jeg ikke helt skjønner vitsen med [;)].

veldig enig!
og som sagt oppi her, så får dere sende meg en pm om dere vil inn [:D] evt lille nupp..

Enig!

vel det har nå fått andre brukere til å få muligheten til å bli med. siden vi ikke kan legge ut link til det forumet og opplyse om det på andre måter

men kan jo være greit å slutte nå.. de fleste vet jo om det[:)]

Joa, ser den, bare begynner å bli litt smålei av den halvsure stemninga det tidvis blir av det [;)].

men en oppfording til de som vil registrere seg:
BRUK SAMME NICK SOM HER PÅ BV... ellers må jeg innrømme at jeg blir skeptisk....

Eller i hvert fall noe sånn noenlunde gjenkjennelig [;)].

Eller i hvert fall noe sånn noenlunde gjenkjennelig [;)].

ja..

ORIGINAL: Cowgirl86

Enig!

Og sign!

ORIGINAL: snusmumrik

ORIGINAL: Cowgirl86

Enig!

Og sign!

ORIGINAL: Panzerpels

at ikke alle har tilgang til julikroken?

det er vel strengt tatt ingen per idag som er medlem som ikke har tilgang[8|]

og de som ikke er medlemmer, får jo opp øya for det andre forumet når man snakker omdet.. ved at de spør

ergo kan de bli medlemmer selv også

igjen fordi vi ikke kan lage en topptråd med link etc, pga forumsregler her

eller var det også feil? litt letter om du bare sier hva problemet ditt er istedet for at jeg skal gjette meg til det

Du skal få slippe å gjenta deg selv altså...
Jeg trodde ikke at alle som ville fikk tilgang. Og å da "mase" om det andre forumet her inne på Babyverden synes jeg var unødvendig. Det var problemet. Men jeg skrev jo i sted at da var det noe jeg ikke hadde fått med meg. PROBLEM LØST. Makan...
skjønner bare ikke hvorfor du ikke bare kunne spurt om det istedet for å gå rundt grøten[&:]

hvorfor gjøre ting mere komplisert enn de er

Hvorfor skulle jeg spørre, når jeg ikke lurte på noe? Jeg antok at ikke alle fikk tilgang (Da det var slik for en liten stund siden).

Det har jo alltid vært forutsetninga at alle som er faste brukere her inne har fått tilgang uten videre så fremt de har spurt?

Det har vært de som har vært helt nye eller har hatt ekstremt få innlegg som har fått begrensa tilgang før de fikk full, som f.eks. nr 7 (ikke blir fornærma over at jeg bruker deg som eksempel [;)][;)]). Føler at du har misforstått et eller annet jeg altså?

Back
Topp