Lurer på noe...

ORIGINAL: Aislin

Det har jo alltid vært forutsetninga at alle som er faste brukere her inne har fått tilgang uten videre så fremt de har spurt?

Det har vært de som har vært helt nye eller har hatt ekstremt få innlegg som har fått begrensa tilgang før de fikk full, som f.eks. nr 7 (ikke blir fornærma over at jeg bruker deg som eksempel [;)][;)]). Føler at du har misforstått et eller annet jeg altså?

Jeg har hatt tilgang lenge jeg altså. Det er jo ikke det det er snakk om.

EDIT: HÆ? Datt helt ut nå jeg. [8D]

EDIT: Se bort i fra det over her. Tror jeg. [8D]
Ja men derfor syntes jeg det var unødvendig å mase om kjeks her inne på Babyverden.

ORIGINAL: Panzerpels

nr 7 jeg mente at ikke skulle bli fornærma over eksemplet, hvis det var det som forvirra deg [:)].

Men så vidt meg bekjent har reglene for tilgang vært like hele tida, og da med begrensning kun for klin nye/ukjente brukere. Er ikke helt sikker på hva du mener når du sier at det for en stund siden ikke var åpent for alle, siden det så vidt jeg har oppfatta alltid har vært åpent for alle normalt aktive julijenter som har spurt?

ORIGINAL: Aislin

ORIGINAL: Panzerpels

nr 7 jeg mente at ikke skulle bli fornærma over eksemplet, hvis det var det som forvirra deg [:)].

Men så vidt meg bekjent har reglene for tilgang vært like hele tida, og da med begrensning kun for klin nye/ukjente brukere. Er ikke helt sikker på hva du mener når du sier at det for en stund siden ikke var åpent for alle, siden det så vidt jeg har oppfatta alltid har vært åpent for alle normalt aktive julijenter som har spurt?

OK.

Jeppjepp, jeg er uansett enig i prinsippet, selv om jeg ikke er enig i begrunnelsen [;)][;)][;)]

Back
Topp