Miksmaster
Flørter med forumet
Kan noen fortelle meg hva kjeks er? Har vært så lite på forumet i det siste så det er mye jeg ikke har fått med meg ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miksmaster
Jeg vet hva kjeks er sånn på ordentlig.. Men har sett mange her inne sier at "jeg gir deg en kjeks" osv.. noe jeg ikke har fått med meg i hvert fall[8D]
ORIGINAL: Lisemor_
ORIGINAL: Panzerpels
Åh gu jeg er så lei av den masingen om kjeks! [:-]
?[8|]
ORIGINAL: lille nupp
alle på juli kan komme inn der... er ikke stengt for andre enn de som ikke hører til i juli[:D]
alle på juli kan komme inn der... er ikke stengt for andre enn de som ikke hører til i juli[:D]
Krinkelkroken?
ORIGINAL: Kaizer
Krinkelkroken?
Alle som vil får tilgang til hele det "hemmelige" forumet! Men de som er "nye" må vi bli litt bedre kjent med før de får tilgang til kroken [:D]
Så det er bare å spør [:)]
hvorfor så "sur" panzer..
er ingen som blir holdt utenfor.. alle som tilhører juli får bli med.. og det blir nevnt gjentatte ganger
det er bare å sende pm til en som er der inne å få adressen
vi får ikke lov å legge ut linken av bv. derfor blir det ikke reklamert så mye for
vi må jo følge forumreglene her inne[;)]
ORIGINAL: Panzerpelshva er problemet da
hvorfor så "sur" panzer..
er ingen som blir holdt utenfor.. alle som tilhører juli får bli med.. og det blir nevnt gjentatte ganger
det er bare å sende pm til en som er der inne å få adressen
vi får ikke lov å legge ut linken av bv. derfor blir det ikke reklamert så mye for
vi må jo følge forumreglene her inne[;)]
Jeg er ikke sur jeg altså, da er det bare noe jeg ikke har fått med meg.
Jeg har forresten tilgang der inne, så det er ikke det som er problemet.
[&:]
at ikke alle har tilgang til julikroken?
det er vel strengt tatt ingen per idag som er medlem som ikke har tilgang[8|]
og de som ikke er medlemmer, får jo opp øya for det andre forumet når man snakker omdet.. ved at de spør
ergo kan de bli medlemmer selv også
igjen fordi vi ikke kan lage en topptråd med link etc, pga forumsregler her
eller var det også feil? litt letter om du bare sier hva problemet ditt er istedet for at jeg skal gjette meg til det