Lurer på noe...

Miksmaster

Flørter med forumet
Kan noen fortelle meg hva kjeks er? Har vært så lite på forumet i det siste så det er mye jeg ikke har fått med meg ;)

Kjeks?
Hvis ikke det er små runde sukker- og smørbaserte sprø godiser, så vet ikke jeg heller [:-][8D]

Jeg vet hva kjeks er sånn på ordentlig.. Men har sett mange her inne sier at "jeg gir deg en kjeks" osv.. noe jeg ikke har fått med meg i hvert fall[8D]

trur det er snakk om å gå inn på det låste forumet..

ORIGINAL: Miksmaster

Jeg vet hva kjeks er sånn på ordentlig.. Men har sett mange her inne sier at "jeg gir deg en kjeks" osv.. noe jeg ikke har fått med meg i hvert fall[8D]

Jada, vet at du vet det [8D] men jeg har ikke sett noe om noe kjeks så vi har nok gått glipp av noe begge to...

Åh gu jeg er så lei av den masingen om kjeks! [:-]

ORIGINAL: Panzerpels

?[8|]

ORIGINAL: Lisemor_

?[8|]

Akkurat det jeg skreiv. Jeg synes det blir for dumt å friste med kjeks ikke alle har tilgang på.

EDIT: ...gjentatte ganger.

ORIGINAL: lille nupp

alle på juli kan komme inn der... er ikke stengt for andre enn de som ikke hører til i juli[:D]

Krinkelkroken?

alle på juli kan komme inn der... er ikke stengt for andre enn de som ikke hører til i juli[:D]

Krinkelkroken?

Alle som vil får tilgang til hele det "hemmelige" forumet! Men de som er "nye" må vi bli litt bedre kjent med før de får tilgang til kroken [:D]

Så det er bare å spør [:)]

Og Miksmaster er jo ikke ny, bare en nickskifter av dimensjoner (tihi). Siden ganske mange har truffet henne i Oslo så er det ikke no stress å slippe henne inn [:)].

Miksmaster: Sender deg PM jeg.

ORIGINAL: Kaizer

Krinkelkroken?

Alle som vil får tilgang til hele det "hemmelige" forumet! Men de som er "nye" må vi bli litt bedre kjent med før de får tilgang til kroken [:D]

Så det er bare å spør [:)]

Ahaaa.... Men da er det vel "greit", da.

hvorfor så "sur" panzer..

er ingen som blir holdt utenfor.. alle som tilhører juli får bli med.. og det blir nevnt gjentatte ganger
det er bare å sende pm til en som er der inne å få adressen

vi får ikke lov å legge ut linken av bv. derfor blir det ikke reklamert så mye for

vi må jo følge forumreglene her inne[;)]

Jeg er ikke sur jeg altså, da er det bare noe jeg ikke har fått med meg.
Jeg har forresten tilgang der inne, så det er ikke det som er problemet.

hvorfor så "sur" panzer..

er ingen som blir holdt utenfor.. alle som tilhører juli får bli med.. og det blir nevnt gjentatte ganger
det er bare å sende pm til en som er der inne å få adressen

vi får ikke lov å legge ut linken av bv. derfor blir det ikke reklamert så mye for

vi må jo følge forumreglene her inne[;)]

Jeg er ikke sur jeg altså, da er det bare noe jeg ikke har fått med meg.
Jeg har forresten tilgang der inne, så det er ikke det som er problemet.
hva er problemet da

[&:]

Les tråden.

at ikke alle har tilgang til julikroken?

det er vel strengt tatt ingen per idag som er medlem som ikke har tilgang[8|]

og de som ikke er medlemmer, får jo opp øya for det andre forumet når man snakker omdet.. ved at de spør

ergo kan de bli medlemmer selv også

igjen fordi vi ikke kan lage en topptråd med link etc, pga forumsregler her

eller var det også feil? litt letter om du bare sier hva problemet ditt er istedet for at jeg skal gjette meg til det

litt små hissige lille nupp,hehe[:D][:D][:D][:D][:D] bare tøyse me deg, e me på ke du meine[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] fekk bare så lyst å trykka så mange gonge på den knappen, fritids problem når mini sove

har også sett endel tråder om dette, men ikke helt turt å spørre[:-] Jeg er vel kanskje for ny her inne for å få lov.. men hvis ikke, hvor sender man PM?

lille nupp eller 3barnsmor*30. Det er ikke verre enn å spørre, evt. så tar man en diskusjon inne på det andre stedet om resten synes det er "trygt" (grunnen er jo pga snikere og annet ekkelt, at man vil være sikker på at det er noen man kan stole på).

Back
Topp