lurer på noe...

HjerteMamman

Glad i forumet
Hadde posetiv el test for 2 uker siden i dag...
kan 4 uker på vei stemme da?
har hatt usabile sykluser.. å hadde ikke el før 4 uker etter mens så hadde vel en syklus på 6 uker..

håper noen kan hjelpe[:)]

Gratulerer så mye med positiv test [:)]. Det stemmer nok at du er fire uker i dag i forhold til eggløsningstestene. Vanskelig med ureg sykl har det selv også, har bare måtte regne meg til en veldig midlertidig termin.

jeg tror du kan regne at du er 6 uker på vei da. hvis du tok test for 2 uker siden og den var positiv da, var du sikkert 4 uker eller mer på vei. for testen viser ikke positiv før du er 4 uker på vei. men når du er 4 uker på vei er fosteret bare 2 uker.

forsto du noe av dette?[;)]

lykke til!

uff beklager, jeg trodde det var positiv graviditetstest...ikke el test. glem hele innlegget mitt[:)]

var posetiv el test for to uker siden [:)]

går det ann å være 6uker da?

ORIGINAL: Vimi

jeg tror du kan regne at du er 6 uker på vei da. hvis du tok test for 2 uker siden og den var positiv da, var du sikkert 4 uker eller mer på vei. for testen viser ikke positiv før du er 4 uker på vei. men når du er 4 uker på vei er fosteret bare 2 uker.

forsto du noe av dette?[;)]

lykke til!

Jeg trodde det var pos eggløsningstest for to uker siden jeg. Da kan det vel stemme med fire uker gravid.

okei takk da regner jeg med det er riktig[:)]

[:)]ja var posetiv el test

ORIGINAL: Vimi

uff beklager, jeg trodde det var positiv graviditetstest...ikke el test. glem hele innlegget mitt[:)]

hehehhe okei[:)]

Back
Topp