lurer på kor mange

Jeg er her. Men ikke så ofte, mye annent å finne på om dagen. Inne og leser litt iblant, og det hender jeg svarer. Men med fire unger, som det er her nå, så blir dataen temmelig nedprioritert.[:)]

er her i kulissene[;)]

aktiv i kulissene ja...passende ord...

Jeg er her, men jobber 100%, har to barn fra før og prøver å være mye ute å nyte det fine været, så tiden her inne blir begrenset. KOmmer nok mye sterkere tilbake til høsten

Jeg henger også med..men i denne varmen orker jeg nesten ingenting,så må innrømme at jeg har vært lite her inne i det siste!!!

Jeg kommer sterkere tilbake[:D]

Æ e her fortsatt

Jeg er også her[:)]   Leser mest.

E her ,men har våre borte i helgå og jobbe så mye nå!!!

er her jeg også, men ikke alltid så aktiv i helgene.... da er det en annen liten tass som tar mesteparten av tiden. [:)]

E her av og te

Jeg er her, men ikke like aktiv bestandig [:)]

Er her jeg, bare dumme pcen min som ikke vil virke. Må levere den inn og håper de kan redde bildene som ligger på harddisken. Hvis ikke er det mye som har gått tapt:(

jeg er her. men av en eller annen merkelig grunn er jeg blitt kjempe dårlig etter 12. uken min :-(

Jeg er her..ikke så aktiv på forumet da :)

ER HER JEG[;)]

Jeg er her inni mellom, når jeg ikke sitter uti solen..

jeg er her, men ikke så ofte. Jobber fullt og med 3 barn så blir det ikke så mye tid på nettet.
Kikker innom så ofte jeg har tid[:D]

ORIGINAL: JeanetteB

Er også her, men blir lite nett for tiden. Blir nok bedre her inne når det blir litt kaldere i luften[;)]

det samme her. men kikke innom innimellom!

Back
Topp