lurer på en ting..

hsj

Glad i forumet
har dåkker tægnt å kjøp inn mye kleia?  utav kvær str.. osv..
dæm væks vel ganske mye den første tia..

Blir nok endel klær her ja [:)]
De vokser jo utrolig fort spesielt den første tida, men så regner jeg med endel gulping
og andre "uhell" også. Blir vel dyrt å vaske bare noen få plagg ved hver maskinvask...
Dessuten sparer vi jo klærne til senere søsken [:)]

vi har fått ganske mye, både gammelt og nytt, men blir nok kanskje å kjøpe litt selv å!

Vi har en del i størrelse 50 men enda mer i 56 og enda mer en det igjen i størrelse 62[:D] Har en del brukte klær da som vi har fått, men må vel kjøpe litt til[:)] Det er for det meste bodyer vi har da...

har ikke kjøpt så masse enda, men det blir vel meir etterkvert tenker æ. har jo endel fra førstemann, men kan vel ikke bruk alt sia han e gutt, og det blir ei jente denne gangen...  regna også med at vi får endel klea i gava etter fødselen(gjor no det sist gang...)[:D] stressa ikke me d enda iallefall

Heisann!
 Vi har samme termin! [:D]
Har ikke kjøpt noen klær enda, vil vente til ut i september med det. Jeg var 4763 da jeg ble født og min kjære var 4000 så jeg går ut i fra at sjangsen for en stor gutt er ganske så stor. Ville vert litt dumt hvis jeg tok helt av nå og bare handlet inn kler i str 50 [:D] Men noen klær skal jeg nå få kjøpt inn før den store dagen [;)]

Back
Topp