Jeg lurer på om det er mulig å finne noe ** historie** på hvordan fødselen med nr 1 var Det er nå 5 år siden prinsessa ble født og siden nr to nå er på vei satt jeg å tenkte tilbake på fødselen med prinsessa. Jeg hadde ikke noe samtale med jordmor etter fødselen og jeg aner ikke helt i hvem kategori fødselen min var i . Jeg husker egentlig ikke stor fra fødselen og jeg er ikke redd får å føde en gang til. Men jeg har lest litt fødselshistorier om andre som har revnet skikkelig under fødselen. Å jeg er faktisk ikke sikker på hvor masse jeg ble syd, jeg vet jeg revnet en del, for snuppa kom med armen ut først så skulder og hode kom i ett. Det kom masse leger inn og stakk fingre opp i rompa mi for at de var redde muskelen i rompa hadde ryket men det hadde den heltigvis ikke. Jeg har lest i disse fødselshistoriene at flere ikke får lov å føde vaginalt igjen siden dem har revnet så masse osv. Men jordmor sjekker vell ikke opp om hvordan fødsel jeg hadde forje gang ?
Så er det mulig for meg å kontakte sykehuset å få tilsent papirer fra forje fødsel?
Så er det mulig for meg å kontakte sykehuset å få tilsent papirer fra forje fødsel?