Lurer på en ting da :)

Frk.Håpfull

ønsker oss lillebror eller Lillesøster<3
Aprilbarna`15
Jeg lurer på om det er mulig å finne noe ** historie** på hvordan fødselen med nr 1 var :) Det er nå 5 år siden prinsessa ble født og siden nr to nå er på vei satt jeg å tenkte tilbake på fødselen med prinsessa. Jeg hadde ikke noe samtale med jordmor etter fødselen og jeg aner ikke helt i hvem kategori fødselen min var i . Jeg husker egentlig ikke stor fra fødselen og jeg er ikke redd får å føde en gang til. Men jeg har lest litt fødselshistorier om andre som har revnet skikkelig under fødselen. Å jeg er faktisk ikke sikker på hvor masse jeg ble syd, jeg vet jeg revnet en del, for snuppa kom med armen ut først så skulder og hode kom i ett. Det kom masse leger inn og stakk fingre opp i rompa mi for at de var redde muskelen i rompa hadde ryket men det hadde den heltigvis ikke. Jeg har lest i disse fødselshistoriene at flere ikke får lov å føde vaginalt igjen siden dem har revnet så masse osv. Men jordmor sjekker vell ikke opp om hvordan fødsel jeg hadde forje gang ?

Så er det mulig for meg å kontakte sykehuset å få tilsent papirer fra forje fødsel?
:)

Det kan du. Gå inn på hjemmesiden til sykehuset ditt, og se fremgangsmåten der :) Jeg sendte etter det etter forrige fødsel, og jeg betalte vel rundt 50,- så ble den sendt til meg. Legen din har jo tilgang til journalen din, og om du nevner det en ekstra gang for jordmor/lege så finner dere ut av det :)

Har jeg egentlig ikke tenkt på! med nr 1 måtte jeg sy en del.. Mens med nr 2 ble d 1 sting.... Så tror ikke jeg trenger tenke på d :P

Det kan du. Gå inn på hjemmesiden til sykehuset ditt, og se fremgangsmåten der :) Jeg sendte etter det etter forrige fødsel, og jeg betalte vel rundt 50,- så ble den sendt til meg. Legen din har jo tilgang til journalen din, og om du nevner det en ekstra gang for jordmor/lege så finner dere ut av det :)
Tusen takk :D da skal jeg gjøre det :D

Har jeg egentlig ikke tenkt på! med nr 1 måtte jeg sy en del.. Mens med nr 2 ble d 1 sting.... Så tror ikke jeg trenger tenke på d :p
Jeg hadde nok ikke revnet så masse hadde hun kommet med bare hode først :) Så satser på at neste ikke bestemmer seg får å komme med noe arm først :P

Ja jeg gjorde det. Kosta Ca 50,-
Veldig "kjekt"å lese i ettertid... Man husker kanskje ikke helt..

Back
Topp