Lurer meg inn i dette forumet!

Mrs Williams

Andre møte med forumet
Nå synes jeg det er på tide å komme inn i forumet, ikke bare snike i kulissene :rolleyes:

Jeg er i midten av tredveårene, med en jente på snart 6 år. (Midtpunkt og øyesten).
Nå har jeg termin 1 mai.

Den orginale planen var at at vi skulle få en til når hun var ca 2,5 år, men som dere vet er livet vanskelig å planlegge. Først tok utdannelsen min litt lenger tid en planlagt, og når jeg var ferdig med den bestemte vi oss for å flytte hjem, fra vestlandet til østlandet. Så begynte jeg å jobbe, å jeg ville være litt i jobb før jeg ble gravid for å bli litt kjent med yrket mitt. Så i februar 13 bestemte vi oss for å prøve igjen. I slutten av august ble jeg gravid igjen, men mistet når jeg var ca 6 uker på vei. Tårer,snørr og skuffelse, men vi kom oss over dette.
I begynnelsen av januar 14 ble jeg gravid igjen, men på en tidlig Ul var embryoet mindre en de ukene jeg var på vei. Gynokologen mente at dette kunne gå begge veier og ville at jeg skulle komme tilbake etter ferien. Jeg skulle til Tenerife sammen svigerfamilien og mine 2. Planen var jo egentlig at alle skulle få vite det på ferien for da nærmet vi oss 12 uker, men nå var jo ikke det aktuelt.

Når vi landet på Tenerife, måtte jeg på toa og da hadde sa begynt. Koselig start på ferien og fortelle svigers at jeg måtte til lege pga truende abort... Historien endte med at jeg ble innlagt på ett privat sykehus på Tenerife, og fikk en kirurgisk abort der. ( En meget spesiell opplevelse, med lite empatiske sykepleiere og leger)
Men når sant skal sies, er det lettere å komme seg over noe kjipt og kjedelig når man er på Tenerife:)
Jeg fortalte datteren min hva som har skjedd, selvfølgelig med moderasjon og rosa kanter, for jeg vet hun har hatt en mistanke om at jeg var gravid. Noe jeg hadde rett i.

Nå er jeg da gravid igjen. Jeg er 9 +3 og ul i uke 8 viste at alt var bare bra... foreløpig. Jeg har kommet lenger en begge de to andre gangene. Anderledes denne gangen er at jeg er så kvalm og trøtt at jeg ikke fungerer, men det er vist ett veldig godt tegn. Jeg har nemlig googlet meg til vannvidd på temane SA og gravid ;)
Jeg er ikke like redd og usikker som jeg var frem til uke åtte, men jeg har heller ikke begynt å spinne de alt for store drømmene. Vi skal på ul i uke 11, og er alt i orden da skal jeg prøve å slippe jubelen løs.

Mest av alt gleder jeg meg til å fortelle datteren at hun skal bli storesøster. Jeg har selv en 6 år + to eldre brødre til,som jeg har veldig god kontakt med, så jeg håper de vil få like god kontakt.

Litt om meg og min historie, nå skal jeg prøve å delta litt ikke bare snike;)

Velkommen til deg! Håper alt går bra for deg og spiren denne gangen :)

Gratulerer så mye med spiren, og håper at den klamrer seg godt fast i 9månder:) Får ta kvalmen å trøttheten som et godt tegn på at det skjer noe stort i kroppen. Jeg sier det selv til mannen at mannfolka er alt for heldige når det kommer til dette området, bare kos for de og vi må gå med "bivirkningene" som kvalme og trøtthet og alt annet som følger med, men så er premien etter 9månder helt fantastisk♡

Gratulerer så mye :) og velkommen til oss! Håper spiren klorer seg fast helt frem til april/mai :)

Gratulerer så mye. krysser fingrene for at det går bra denne gang :)

Gratulerer og velkommen til oss! Håper alt går bra :)

Gratulerer med spiren og velkommenhit:) håper spiren holder seg der inne til mai:)

Gratulerer!! Så koselig at du ville delte historien deres, selv om den har vært tøff!! Det må jo bare bli mai nå!! :D
Velkommen!! :D

Velkommen og masse lykke til denne gangen :flower

Gratulerer, og velkommen!! Heier på spiren din!!:-)

Gratulerer med spiren og velkommen ;) Denne gangen håper vi det går bra ;)

Velkommen! Vi har ganske lik historie; Jeg snek rundt her selv inntill for en uke siden da jeg var på ul 7+6 og så et bankende hjerte. Har termin 4. mai.
Mistet i uke 7 i jan 14 og i uke 6 i juni -derfor som deg var jeg veldig skeptisk til å melde meg in her tidligere. Har ei datter fra før på ni år. Litt eldre enn deg da, jeg er 39 :)
Krysser fingrene for oss at det går bra denne gangen ♥♥

Back
Topp