Lurer meg inn her...

Gratulerer!! :) så deilig når det endelig klaffer. Har prøvd i maaaange år selv og det begynner først nå å virkelig gå opp for meg... Herlige dager! :D
Men jeg er litt forsikig med å rope høyt om dette, men vil gjerne bare stille meg opp på gata å rope det ut :):)
Gratulere til deg også da :)
 
Men jeg er litt forsikig med å rope høyt om dette, men vil gjerne bare stille meg opp på gata å rope det ut :):)
Gratulere til deg også da :)
Hehe... Akkurat sånn her også! ;) vi har vært igjennom mange runder med IVF, og de nærmeste har visst om dette (+noen kollegaer) så det har vært naturlig å si det til de. DET var gøy! :)
Håper spiren din klorer seg fast og blir til februar. Skal du på tidlig UL?
 
Hehe... Akkurat sånn her også! ;) vi har vært igjennom mange runder med IVF, og de nærmeste har visst om dette (+noen kollegaer) så det har vært naturlig å si det til de. DET var gøy! :)
Håper spiren din klorer seg fast og blir til februar. Skal du på tidlig UL?

Ja, har fortalt de nærmeste av familie og venner, jeg er jo så dårlig (føler jeg selv da!)
Vet ikke om jeg får tidlig UL, kanskje jeg får det?! Skal til første kontroll på torsdag hos legen. Jeg har tatt en GBP for 3 mnd så må være litt forsiktig, passe på i forhold til mat etc ;)
 
Back
Topp