Lurer meg inn her jeg:)

Julibaby2017.

Betatt av forumet
Desemberglede 2015
Jeg fikk igår positiv test, noen dager over IKM:) dette er etter over et år med prøving, uten resultater. Var hos gynekolog og fikk beskjed om at jeg ikke hadde eggløsning. Han sendte meg rett på dobbel kur med pergotime, som jeg skulle ta i 3 mnd uten pause. Jeg venta nå på mensen for å starte med runde 2, men den kom aldri, og isteden ble det en positiv test

Jeg vil gjerne være her sammen med dere:) jeg var endel aktiv på forumet her for vel et år siden, men etterhvert som jeg bare fikk negative tester, så har jeg tatt pauser fra forumet her. Nå håper jeg at spiren sitter, og at jeg kan vente her sammen med alle dere andre:)

Gratulerer!

Gratulerer så mye! Vi hadde også en lang vei, med ett års prøving før vi gikk over til IVF i januar. Etter et mislykket forsøk i januar testet jeg positivt på torsdag etter å ha satt inn et fryst/tint embryo! Er så glad når har du termin?

Takk alle sammen jeg er litt usikker på termin, da jeg og kjæresten har fått forskjellige resultat av de teatene på nettet:) men mellom 1. Og 5. Desember:)

Gratulerer så mye :)

Back
Topp