lurer litt

x1xiza

Glad i forumet
er det vanlig å ha vondt i magen i starten av evt. svangerskap? eg får sånne stikkinger, og så blir eg veldig kvalm, det kjem i sånne byer liksom..
no er det jo 11 dager sida eg sku hatt mensen, og har masse kvit/blank utflod...[&:]

Ja, det er vel ganske vanlig... Slik murring liksom? Men slikt er veldig individuelt.
Håper det er en liten spire...

ja murringer, men blir ganske vondt og..blir så redd noke er galt eg..har også litt sånne kramper i magen, og veldig kvalm nesten heile tida..

Er du ellve dager over iza?? Har du testet deg?? ÅÅhh så spennende! [:D]
Høres ut som om det kan være et graviditetssymptom ja.. Kvalme kan oppstå ganske så tidlig, men det er så forskjellig. Men med tanke på at du er så langt over IKM.. Hmmm![;)]

Ønsker deg iallefall lykke til, og krysser alt som kan krysses for at der er et lite frø i magen din. [:)]

Jeg vet ikke ang kramper liksom... Jeg hadde ikke det da jeg var gravid, men
har lest at det kan være krampelignende fordi livmoren strekker seg...

Har du hatt normal syklus hele tiden? Så det kan jo være at duer gravid nå når
det har gått 11 dager over. Har du en test?

Men skjønteikke helt tickeren din da....eller jo...

tusen takk[:)]
men grunnen til at eg tviler er fordi eg testet negativt for ca 1 uke sida..men har så mangen symptom..men tør ikkje håpe..har veldig vondt akkurat no[:@]

Uff, håper du holder ut! Legg en varmeflaske på magen, det er så godt når det er vondt. Men hvis du testet for ca 1 uke siden var du bare 3-4 dager over IKM.. Dra å kjøp en test i morgen du. Er du gravid, så skal du få utslag etter elleve dager.

Ja, kjøp en test i morgen, for kan hende at du testet for tidlig sist! Mange som tester
positivt senere... Så får håpe det for din del!
Legg en varmeflaske på magen din, eller varmepute. Har du ikke det, så
ta en saft eller brusflaske,og ha varmt vann på den og
tull et håndkle rundt, og legg på magen. Så rugger du frem
og tilbake... Legen anbefallte meg det når jeg fikk smerter i
forb. med mensen etter SA.

Lykke til da[:D]

takk [:)] for støtte
eg skal til legen i morgo, og viss ikkje så blir det jo masse gøy prøving når min mann kjem heim fra jobb, han jobber i nordsjøen, så ikkje alltid så lett å få det til å klaffe[:D]
eg har ikkje heilt regelmessig syklus, men aldri gått så lenge over tida, og aldri har kroppen vert så[:'(] rar..

Ta en test hos legen i morgen, og fortell osshvordan detgår med deg da!!!

Holder tommlene opp for deg[;)]

hei iza.
jeg hadde smerter i magen første gang jeg var gravid...di ble sterkere for hver uke(på et tidlig stadie til uk 11ca)
av og til var det ganske så ubehagelig....men legn sa det var helt normalt å at det bare var vokse smerter.[;)]

håper det er det for din del også.lykke til.

[;)] klart eg skal fortelle.
eg hadde også ein ( mest sannsynlig) SA i mai..blødde i 14 dager, veldige smerter i magen..så er nok derfor eg er litt ekstra nervøs denne gangen..[&o]

Jeg hadde også det i mai... Blødde lenge før de forferdelige smertene kom,
så dem tenkte kanskje det var utenfor livmoren... Men det kom ut
en sånn geleklump, da sannsynelig fosteret. Veldig tungt... Har slitt litt
med underlivet nå etterpå, men mye som strekker seg og driver...
Men nå er jeg klar for prøving,og håper jeg snart er gravid igjen.
Da skal vi greie det,ikke sant!?!

Tvi tvi[;)]

jepp det skal me[:D] krysser fingrene for deg!![;)] mangen seier jo også at det er lettere å bli gravid igjen etter ein SA så[;)] det er jo egentlig ganske normalt med SA, berre ofte folk som tror det er ein sterk mens, og tenker ikkje over det.
det viser jo at me kan bli gravid iallefall[:D]
viss du har msn, så send gjerne adr til meg på e-post, viss du vil[:)]

Back
Topp