lurer litt...

mammanteFreddyogBeth

Elsker forumet
Er en smule bekymret pga freddy har ikke sparka som han pleier di siste dagene, bare vært ett par spark på kveld natt..
Er det noemalt eller bør jeg bekymre meg??  Litt redd noe skal gå galt... håper på noen svar

de sparker ikke like mye hele tiden..
Alt er nok bra...[:D]

har bare vært så mye mye mere liv di siste to ukene... men er nok som du sier sikkert ik noe galt[:D]

det er enkelte dager jeg ikke kjenner så mye heller..

heihei. Tenkte det samme jeg også for noen dager siden, da mengde spark og bevegelse hadde redusert betraktelig mye. Men plutselig i går kveld da jeg la meg, kunne prinsessa mi endelig fortelle meg at alt var som det pleide å være. De kan fort forandre søvn/våken rutiner i denne perioden, da de holder på å etablere faste søvn/våken perioder. men vedvarer det og du kjenner at bavegelser og sperk er helt borte ville jeg tatt meg en tur til lege el jm for å høre hjertelyden. Da er man iallefall på den sikkre siden. Håper alt blir bedre[;)]

Alt er sikkert som det skal, jenta mi er heller ikke like aktiv hver dag, hender jeg ikke kjenner noe på lenge før hun begynner for fullt igjen

Mi lille tulle har vært veldig aktiv her eneste dag de siste ukene, plutselig i heile går var det heilt stille....men i natt begynte hun igjen, utrolig digg!!

jeg har hatt noen sånne dager, jordmor har bedt meg ringe hvis jeg da ikke kjenner noe når jeg drikker iskald saft/brus, spiser og/eller ligger på ryggen, siden og magen litt! hvis det går mer enn en time da, så skulle jeg ringe henne og få komme og høre hjertelyd. har gjort det to ganger og det har vært veldig beroligende! her sist gang gikk det to dager uten liv! så det kan nok skje og er nok helt normalt, men jordmora her er i alle fall veldig nøye på at vi likevel får sjekket at alt er i orden:) tror nok dette går veldig bra for deg også![:)]

Back
Topp