Lurer litt..

JanneJenta78

Forumet er livet
Hvor ofte spiser nurkene deres? Her er det fortsatt mat hver 3 time...lengre på natta da..da går det alt fra 4-6 timer mellom. Synes det er så ofte jeg..trodde liksom han skulle begynne å spise sjeldnere og mer til hver måltid jeg nå..[8|]

Og så dette med søvn.. BA har sovnet nesten konstant de siste dagene. Kun våknet for mat..kanskje vært våken en times tid..sovnet og sovet i flere timer. (Er ikke så rart hvis han har arvet sovehjertet mitt da [;)]) Sover deres små fortsatt mye på dagen?

Caroline er veldig opp og ned med. Noen dager sover hun nesten hele tiden, mens andre dager sover hun nesten ikke noe[8|]

Mathias spiser mer(ammer, så han ligger lengre ved brystet) og ikke like ofte som før.
Men han har nesten ikke sovet på dagtid i det hele tatt, han tar en dupp fra ca 9-9.30, sover når vi går vår daglige tur,  samt 1 time eller 2 på kvelden, natta er fra 22-06, da er han våken 2-3 ganger for å spise, men sovner tvert etterpå[;)] Rundt regnet er han vel våken mellom 11-14 timer, hadde håpet at han ville sove mer for mitt sovehjerte er dessverre større enn hans...[&:][;)]

mm..mulig han bare er trøtt for tiden..for det er mora og [;)] Men det har vel med mensen å gjøre..kan sove HELE dagen jeg når jeg har den dritten der..går dårlig sammen med det å skulle dulle med et lite nurk..hehe. Men nå har pappa'n fått sove noen timer her, så nå er det snart min tur. Blir vel ikke middag på oss før kl. 23 tenker jeg [;)]

MARIUS HAR EN LUR PÅ DAGEN SOM STARTER MELLOM 10-11 ET STED & SOM VARER TIL 14-15 SÅNN CA. SÅ ER HAN VÅKEN NOEN TIMER FOR MAT + AKTIVIET - SÅ ER DET UT IGJEN FOR NY LUR SOM VARER ALT MELLOM 1-2 TIMER.
LEGGER SEG CA. 22.30, OG FÅR MAT ALT MELLOM 5.30-7.30

Elea spiser anennhver time på dagtid, mens det er 5 timer mellom på natta... Hun sover også en lang dupp på 3-4 timer mellom 12 og 16.....

Back
Topp