*Schmoopy*
Elsker forumet
ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis
ORIGINAL: *Schmoopy*ja,det er rart du[8|] totalt unødvendig
ORIGINAL: mammatil2prinsesser
ORIGINAL: *Schmoopy*
ORIGINAL: mammatil2prinsesser
Jeg deltar aldri i sånne "popkorn-tråder". Syns det er skikkelig trist man i det hele tatt kan oppføre seg sånn mot andre mennesker?! Jeg hadde isåfall vært skamfull! Jeg synes ikke noe om sånn styggsnakk eller uthenging av folk. Skulle tro alle var voksne nok til å forholde seg saklig?[8|] Vi har alle en mening, men trenger ikke å være stygge i kjeften mot hverandre!
Jeg synes ikke at jeg har vært slem i det hele tatt, skrevet det jeg mener. Meninger er ikke slemt, verre med de som slenger dritt tilbake og ber de gjøre det ene og andre...
Syns det er greit man kan svare, men vær saklig. Om hu ville være anonym, kunne hu ikke fått vært det da?! Syns det tar av helt her inne altså. Kan ikke folk få lov å bestemme over sitt eget liv? Alle har hver sin mening.Takle det, de som kan.
Er ikke rart hu blir irritert når noen avslører hvem hu er? Og hva er det tullet med troll for no? Fins ingen troll, bare uvitende mennesker som vil snoke eller lage helvette, men trenger da ikke å mistenke alle nye eller ukjente nick. Er så typisk GENERELT[&:] Syns man kan være koselig, framfor å skremme folk vekk.
Hmm, jeg outet henne ikke. Ei heller har jeg har jeg kallt henne et troll. NOEN (as in noen andre) outet henne i går. Jeg var enig i at hun la selv opp til at det var lett for de som ville det og gjøre det. Dermed gikk hun til angrep for fullt. Det må være lov å være uenig, uten å bli lynsja.
Fordi jeg var enig at det var lett for de som ville skjønne det å gjøre det? Jeg letet ikke etter hvem denne nye brukeren var, ta heller den som gjorde det da!
Har forresten prøvd å sende deg pm 2 ganger, må gir jeg opp.