lille nuppa
Gift med forumet
ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfiseneste jeg skrev i tråden din i går var en som lo, oi dæven jeg er ond gitt
ORIGINAL: lille nuppa
ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis
for det første,så stod det i tickeren min "ingen prøver,men ingen prevensjon heller"..vi var ikke prøvere i den forstand,for da hadde jeg telt dager til eggløsning hver jævla mnd,latt han komme i meg osv osv,ja du vet sikkert hvordan det er...
vi visste jo at det kunne skje,og det gjorde det(litt før jeg hadde ventet kanskje) men har det skjedd så har det skjedd,og det er ok...hva jeg tenker om det,mine valg osv har ikke du eller noen andre en dritt med,og har ikke behov for å forsvare det!
klart man blir sjokka når man får pos test,og mange spørsmål og tanker på en gang,planlagt eller ikke planlagt..jeg laget meg en anonym bruker for jeg måtte lufte meg litt,og ja,mulig jeg var naiv,men det gir faen ikke deg eller de andre til å avsløre meg på den måten dere gjorde forde!! see?
var ikke ute etter sympatitråd,men ville forklare det,og mine følelser rundt det...føler deg truffet kanskje,siden jeg faktisk fikk mye sympati? du har serr problemer,men det er jo ikke første gang vi leser om lille nupp(a) her inne og henens påfunn av og til da så...
var det noe mer?
jeg har ikke avslørt deg, jeg ble bare nyskjerrig, siden du laget så mye oppstuss om at du ville være anonym , mens samtidig roper du ut at du ble avslørt osv.. dobbeltmoralen lenge leve
haha skal jeg føle meg truffet av at du får sympati? henger ikke med på den..
jeg synes det er bra folk klarer å synes synd på deg
selv om jeg ikke synes du fortjener det så veldig,
for du er frekk mot alle som spør om noe
eneste du ikke er frekk mot er de som holder med deg og sier gratulerer
og hva jeg har gjordt før, har vel ikke så mye med at jeg har spurt noen spørsmål til deg eller?
har jeg dratt opp at du ikke er 100 prosent engel du heller? neida, for du henger deg med i poppcorn tråder du også
men at du ble avslørt kan jo ikke ha vært så ille, siden du synes det er viktigere å få frem at noen avslørte deg enn å forbli anonym
å kyss meg a,har du ikke bedre å komme med? jeg er ikke frekk mot de som ikke er enig,jeg svarer dem...dere som gjorde dette derimot,har jeg kanskej vært frekk mot,men med god grunn![;)] du var fint med på dette du å,er måten det ble gjort på som er råtten,hvorfor ikke sende pm liksom,hvis dere først skal bry dere så jævlig? og hvis du har lest hva jeg har skrevet i dag,så har jeg sagt selv også at jeg ikke alltid er engel selv,men dette var bare DRØYT,og hadde reagert likt om det ikke var meg også!
har ikke laget jeg noe "oppstuss" rundt den første tråden min jeg,der jeg spurte om hvordan[8|] er kanskje 3-4 svar i den,og ferdig med det,forsvant bakover her ganske fort..var dere som dro den inn i anonymtråden min og avslørte alt! da kunne jeg like så greit stå frem å få forsvare meg selv,samtidig som andre ser hvordan dere egentlig er[;)]
alle ville forsvart seg selv vettu,du også..og når dere allerede hadde ødelagt for meg pga litt popcorn,så ville jeg stå frem å si hva jeg mente...men forventer ikke at du skal forstå da
og hvorfor overdriver du så innmari, det var 1 som avslørte deg, ikke flere, så slutt å skriv DERE hele tiden, fancypants og meg har ikke avslørt deg, så slutt å sett oss i den båsen
folk må jo få reagere på en tråd uten at man må ta stilling til noe
og Å le var det flere som gjorde, mange flere enn den ene som avslørte deg

*GRUPPEKLEM*[:D][:D]........[:-]
denne simpelthen elsker jeg[8D]