Lurer litt!

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: lille nuppa

for det første,så stod det i tickeren min "ingen prøver,men ingen prevensjon heller"..vi var ikke prøvere i den forstand,for da hadde jeg telt dager til eggløsning hver jævla mnd,latt han komme i meg osv osv,ja du vet sikkert hvordan det er...
vi visste jo at det kunne skje,og det gjorde det(litt før jeg hadde ventet kanskje) men har det skjedd så har det skjedd,og det er ok...hva jeg tenker om det,mine valg osv har ikke du eller noen andre en dritt med,og har ikke behov for å forsvare det!
klart man blir sjokka når man får pos test,og mange spørsmål og tanker på en gang,planlagt eller ikke planlagt..jeg laget meg en anonym bruker for jeg måtte lufte meg litt,og ja,mulig jeg var naiv,men det gir faen ikke deg eller de andre til å avsløre meg på den måten dere gjorde forde!! see?
var ikke ute etter sympatitråd,men ville forklare det,og mine følelser rundt det...føler deg truffet kanskje,siden jeg faktisk fikk mye sympati? du har serr problemer,men det er jo ikke første gang vi leser om lille nupp(a) her inne og henens påfunn av og til da så...
var det noe mer?

jeg har ikke avslørt deg, jeg ble bare nyskjerrig, siden du laget så mye oppstuss om at du ville være anonym , mens samtidig roper du ut at du ble avslørt osv.. dobbeltmoralen lenge leve

haha skal jeg føle meg truffet av at du får sympati? henger ikke med på den..
jeg synes det er bra folk klarer å synes synd på deg
selv om jeg ikke synes du fortjener det så veldig,
for du er frekk mot alle som spør om noe
eneste du ikke er frekk mot er de som holder med deg og sier gratulerer

og hva jeg har gjordt før, har vel ikke så mye med at jeg har spurt noen spørsmål til deg eller?
har jeg dratt opp  at du ikke er 100 prosent engel du heller? neida, for du henger deg med i poppcorn tråder du også

men at du ble avslørt kan jo ikke ha vært så ille, siden du synes det er viktigere å få frem at noen avslørte deg enn å forbli anonym

å kyss meg a,har du ikke bedre å komme med? jeg er ikke frekk mot de som ikke er enig,jeg svarer dem...dere som gjorde dette derimot,har jeg kanskej vært frekk mot,men med god grunn![;)] du var fint med på dette du å,er måten det ble gjort på som er råtten,hvorfor ikke sende pm liksom,hvis dere først skal bry dere så jævlig? og hvis du har lest hva jeg har skrevet i dag,så har jeg sagt selv også at jeg ikke alltid er engel selv,men dette var bare DRØYT,og hadde reagert likt om det ikke var meg også!
har ikke laget jeg noe "oppstuss" rundt den første tråden min jeg,der jeg spurte om hvordan[8|] er kanskje 3-4 svar i den,og ferdig med det,forsvant bakover her ganske fort..var dere som dro den inn i anonymtråden min og avslørte alt! da kunne jeg like så greit stå frem å få forsvare meg selv,samtidig som andre ser hvordan dere egentlig er[;)]
alle ville forsvart seg selv vettu,du også..og når dere allerede hadde ødelagt for meg pga litt popcorn,så ville jeg stå frem å si hva jeg mente...men forventer ikke at du skal forstå da
eneste jeg skrev i tråden din i går var en som lo, oi dæven jeg er ond gitt

og hvorfor overdriver du så innmari, det var 1 som avslørte deg, ikke flere, så slutt å skriv DERE hele tiden, fancypants og meg har ikke avslørt deg, så slutt å sett oss i den båsen

folk må jo få reagere på en tråd uten at man må ta stilling til noe

og Å le var det flere som gjorde, mange flere enn den ene som avslørte deg

ORIGINAL: FancyPants

og btw,grunnen til at jeg "måtte" stå frem,er jo fordi dere avslørte meg..ellers hadde aldri noe av dette skjedd[;)]

IGJEN, jeg avslørte deg ikke. Jeg svarte ikke engang i de trådene. Og hvis du hadde latt dette gli forbi i stillhet, slettet den nye brukerkontoen din og laget en ny, ville ikke "alle" fått vite om det, kun de som var pålogget i går natt.
snakker ikke direkte til DEG heller da..
stillhet??? vet ikke hvem som er naiv jeg,har du vært her lenge?
pm`ene fyker som varmt,nybakt brød,og folk hadde fått vite det på en eller annen måte uansett,er jo værre en 60 år gamle kjerringer på cafe her inne[8|]
så at jeg valgte å "stå frem" er fordi jeg følte for å forsvare meg,og det har jeg ALL rett til[;)]
hva du eller andre syntes om det,bryr meg midt i smultringen! er ikke jeg som er ulven i fåreklær her[:-]

Har lagt småen nå, derfor har jeg ikke svart.

Jeg har vært her relativt lenge vil jeg si, nærmer seg vel fire år med stormskritt.
Jeg er nok litt naiv ja, for jeg vet ikke at pmer flyr. Jeg vet at mange spør etter pm hvis de ikke skjønner hva som har skjedd, men trodde virkelig ikke at det var så mange som gadd å svare dem.
Samtidig så er jeg ikke så naiv at jeg ikke tenker meg om to ganger før jeg trykker på ok-knappen etter at jeg har skrevet et innlegg. Tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har angret på noe jeg har postet her.

Jeg har vel aldri ment at du er noen ulv i fåreklær heller. Bare at du burde tenke litt lenger enn hva du har gjort i går og i dag før du poster innlegg her på BV.

ORIGINAL: Orakelet

Om noen har lyst til å være anonym her, hvorfor skal de ikke få lov til å være det?
Hvorfor kan man ikke bare respektere deres valg. Får dere ett kick ut av å spekulere og oute andre?
Hva godt fører det egentlig med seg?

Det er lov å ha ett lite filter på seg selv. Tenke ting i sitt eget stille sinn, og så ikke gjøre noe mer med det.
Hvor er det blitt av repekten for andre mennesker?

Sign...

du skriver jo DERE i alle innlegga da, geez, lett å vite at du ikke sankker om den du quoter da eller?[8|]

du skriver jo DERE i alle innlegga da, geez, lett å vite at du ikke sankker om den du quoter da eller?[8|]
nei,kan ikke være lett å være deg,har sympati for den altså....
haar jeg skrevet om henne her? neeei...
men jeg la bare godt merke til deg,og hengepatta og jadasåneida bla.
var vel en grunn til det...
jeg hadde 1 innlegg, skikkelig å aktiv jeg var gitt

og jeg har ikke avslørt deg, samme faen hvordan du vrir og vender på det, jeg LO, skikkelig ulovlig var det

har ikke sagt en dritt om fancypants jeg,noen steder[;)] er hu(og du) som drar inn henne da[8|] reagere i tråd er en ting,men dette var bare håning! hva med å heller si at det var dumt gjort\unødvendig osv...jo,fordi du elsker det,bare innrømm det..og eier ikke sympati,hverken i den tråden eller så mange andre

Du drar jo frem popkornet hver gang det ikke er deg selv som er hovedpersonen. Selvfølgelig har man sympati, men det kommer da litt ann på situasjonen og her har nok du gravd din egen grav.

Hvorfor går du til personangrep gang på gang??? Det er ingen som har gått på deg som person og slengt dritt... Men du ser en hver anlednig til å fortelle andre hvor slemme, onde, uten sympati de er... Her møter du virkelig deg selv i døra!

Gi deg, før dette ender med at du kommer tilbake med helt nytt nick.

nei,kan ikke være lett å være deg,har sympati for den altså....
haar jeg skrevet om henne her? neeei...
men jeg la bare godt merke til deg,og hengepatta og jadasåneida bla.
var vel en grunn til det...
jeg hadde 1 innlegg, skikkelig å aktiv jeg var gitt

og jeg har ikke avslørt deg, samme faen hvordan du vrir og vender på det, jeg LO, skikkelig ulovlig var det
og det er ikke min skyld dette her,samme hvor mye DU vrir og vender på det[;)] ulovlig? nei...snillt? nei...men god bedring
jeg har enda ikke påstått det, jeg bare lurte på hvorfor du skrek og bar deg over at du var blitt avslørt for så å rope det ut under påskudd av at du var blitt avslørt, NÅR det hadde blitt mindre pes om du hadde latt det ligge

ORIGINAL: *Schmoopy*

har ikke sagt en dritt om fancypants jeg,noen steder[;)] er hu(og du) som drar inn henne da[8|] reagere i tråd er en ting,men dette var bare håning! hva med å heller si at det var dumt gjort\unødvendig osv...jo,fordi du elsker det,bare innrømm det..og eier ikke sympati,hverken i den tråden eller så mange andre

Du drar jo frem popkornet hver gang det ikke er deg selv som er hovedpersonen. Selvfølgelig har man sympati, men det kommer da litt ann på situasjonen og her har nok du gravd din egen grav.

Hvorfor går du til personangrep gang på gang??? Det er ingen som har gått på deg som person og slengt dritt... Men du ser en hver anlednig til å fortelle andre hvor slemme, onde, uten sympati de er... Her møter du virkelig deg selv i døra!

ikke det??? hvorfor drar dere den gamle tråden min inn i den nye anonyme da? av uvisshet? haha,kyss meg! var bevisst slemme,og dere liker det! møter ikke emg selv i døra,dere som bare driter dere ut,og ikke kan stå for det dere har gjort...viser bare hvordan mennesker dere er..savner fortsatt svar på pm jeg sende deg,btw!
og ja,jeg pleier jo å være den som kommer med nye nick i hytt å pine,hahaha..dagens! skjedde i går,med god grunn,ikke for å spre dritt..det klarte dere fint selv! så ta deg en bolle

Leste ikke pmen fra deg etter all personangrep du kom med. Den gikk rett i søplebøtta!

DERE??? Det var en som dro inn den linken... Hold deg til fakta.

ikke det??? hvorfor drar dere den gamle tråden min inn i den nye anonyme da? av uvisshet? haha,kyss meg! var bevisst slemme,og dere liker det! møter ikke emg selv i døra,dere som bare driter dere ut,og ikke kan stå for det dere har gjort...viser bare hvordan mennesker dere er..savner fortsatt svar på pm jeg sende deg,btw!
og ja,jeg pleier jo å være den som kommer med nye nick i hytt å pine,hahaha..dagens! skjedde i går,med god grunn,ikke for å spre dritt..det klarte dere fint selv! så ta deg en bolle

Leste ikke pmen fra deg etter all personangrep du kom med. Den gikk rett i søplebøtta!

DERE??? Det var en som dro inn den linken... Hold deg til fakta.
ja,og du var fint med på det...råtte seg sammen kalles det[;)] personangrep meg i ræva,hahahaha...seff ville du ikke lese den ene pm`en...fordi du bryr deg ikke en dritt om andres følelser,og ikke visste helt hva du skulle svare kanskje? tøffe sammen,feig alene

Der tok du meg!

gjorde tydeligvis det[;)] ha en god kveld,håper du føler deg bra med deg selv[:D]

Det gjør jeg[:D]

Begynner gå litt langt nå fra begge sider eller? [8|]

*GRUPPEKLEM*[:D][:D]........[:-]

ORIGINAL: Qualitas

*GRUPPEKLEM*[:D][:D]........[:-]
denne simpelthen elsker jeg[8D]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Denne saken begynner og bli latterlig både fra den ene og andre siden.. [:-]

Skjønner ikke hva du mener?[8D]

Jeg deltar aldri i sånne "popkorn-tråder". Syns det er skikkelig trist man i det hele tatt kan oppføre seg sånn mot andre mennesker?! Jeg hadde isåfall vært skamfull! Jeg synes ikke noe om sånn styggsnakk eller uthenging av folk. Skulle tro alle var voksne nok til å forholde seg saklig?[8|] Vi har alle en mening, men trenger ikke å være stygge i kjeften mot hverandre!

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

Jeg deltar aldri i sånne "popkorn-tråder". Syns det er skikkelig trist man i det hele tatt kan oppføre seg sånn mot andre mennesker?! Jeg hadde isåfall vært skamfull! Jeg synes ikke noe om sånn styggsnakk eller uthenging av folk. Skulle tro alle var voksne nok til å forholde seg saklig?[8|] Vi har alle en mening, men trenger ikke å være stygge i kjeften mot hverandre!

Jeg synes ikke at jeg har vært slem i det hele tatt, skrevet det jeg mener. Meninger er ikke slemt, verre med de som slenger dritt tilbake og ber de gjøre det ene og andre...

Jeg synes ikke at jeg har vært slem i det hele tatt, skrevet det jeg mener. Meninger er ikke slemt, verre med de som slenger dritt tilbake og ber de gjøre det ene og andre...

Syns det er greit man kan svare, men vær saklig. Om hu ville være anonym, kunne hu ikke fått vært det da?! Syns det tar av helt her inne altså. Kan ikke folk få lov å bestemme over sitt eget liv? Alle har hver sin mening.Takle det, de som kan.
Er ikke rart hu blir irritert når noen avslører hvem hu er? Og hva er det tullet med troll for no? Fins ingen troll, bare uvitende mennesker som vil snoke eller lage helvette, men trenger da ikke å mistenke alle nye eller ukjente nick. Er så typisk GENERELT[&:] Syns man kan være koselig, framfor å skremme folk vekk.

Syns det er greit man kan svare, men vær saklig. Om hu ville være anonym, kunne hu ikke fått vært det da?! Syns det tar av helt her inne altså. Kan ikke folk få lov å bestemme over sitt eget liv? Alle har hver sin mening.Takle det, de som kan.
Er ikke rart hu blir irritert når noen avslører hvem hu er? Og hva er det tullet med troll for no? Fins ingen troll, bare uvitende mennesker som vil snoke eller lage helvette, men trenger da ikke å mistenke alle nye eller ukjente nick. Er så typisk GENERELT[&:] Syns man kan være koselig, framfor å skremme folk vekk.

Hmm, jeg outet henne ikke. Ei heller har jeg har jeg kallt henne et troll. NOEN (as in noen andre) outet henne i går. Jeg var enig i at hun la selv opp til at det var lett for de som ville det og gjøre det. Dermed gikk hun til angrep for fullt. Det må være lov å være uenig, uten å bli lynsja.

Back
Topp