Lurer litt!

skjønner ikke hvilken glede andre får av å avsløre den andre som har laget seg et nytt "hemmelig" nick
selv om den personen har skjønt det, så kan vell personen holde det for seg selv?

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: Orakelet

ORIGINAL: rodstilk

Folk kan være så anonym de bare gidder, men de stikker jo seg ut tvert de lager en tråd med "Hei! Jeg er gammel bruker, og vil være anonym". Ti stille, så er det ingen som legger merke til de! [;)]

(Jeg må legge til at jeg synes det som skjedde i går var veldig stygt gjort, men jeg syntes hun i grunn ba litt om det selv..)

Grunnen til at mange kanskje skriver det, er vel kanskje fordi folk her inne skriker troll så fort de ser ett nytt nick!
NETTOPP! er det så vanskelig å forstå liksom???[8|] har sett flere her inne som skriver i signaturen "nytt nick,gammel bruker"...så jeg ba f*** ikke om det selv[:@][:@]
btw? Hva skjedde med tråden min???[:-]
sånn går det når man må hente ungen i bhg og lage middag[&o][&o] faen ta....kunne ikke den få stå???

Så den for kanskje 2 min siden

men Jafse jeg fikk med meg tråden igår, og fikk lest litt av tråden før den ble sletta,

har ett par spørsmål

om du ikke ville det skulle komme ut, hvorfor i alle dager laget du den tråden idag?
hadde du ikke gjordt det hadde det jo blitt borte og nesten ingen fått det med seg

og hvorfor hadde du en prøver ticker på jafse sin, men samtidig påstår du at dere ikke var prøvere og at du var usikker på hva dere skulle gjøre, enten er man prøver, eller så er man ikke[&:]
og har man ticker er man jaggu en prøver eller?

og ja du ble avslørt igår, men det var jo fordi du gjorde det lite sjult, hehe, dumt ja, men get over it
jo mere du drar det ut jo mere er du sikker på at folk i "bygda" får vite om det

skjønner ikke logikken her jeg altså
bortsett fra at du fik masse sympatimeldinger idag da, var det det som var målet kanskje?

hmm

ORIGINAL: lille nuppa

hmm

Jeg har allerede spurt i den slettede tråden om det.. (ikke det med ticker og styr da, det kan jo ha sine grunner). Tror ikke hun vil svare, for det er ikke sånn at hun ikke har sett det.

ORIGINAL: FancyPants

hmm

Jeg har allerede spurt i den slettede tråden om det.. (ikke det med ticker og styr da, det kan jo ha sine grunner). Tror ikke hun vil svare, for det er ikke sånn at hun ikke har sett det.
nei men det er jo bare dumt[8D]

Jeg ser ikke så mye på nickene, leser bare det som står. Og vil noen være anonym, jaja, det er opp til dem.

Har bedre ting å gjøre enn å bry meg om slikt[:D]

blir nesten litt sånn *nå har jeg fått sagt mitt, men nå får jeg spørsmål og de har jeg ikke lyst å svare på så da forsvinner jeg litt*

ORIGINAL: Pannekaka

hmm

Sånn som jeg har forstått det ut i fra det hun har sagt så har ikke alt vært så gjennomtenkt før det ble skrevet.
Og at de ikke var noen storprøvere så det var alikevel ett lite skjokk at det ikke tok lengre tid.

Den tråden fra i dag som det var dyttemaraton på var meget vel gjennomtenkt, tror jeg. Og det er jo den som gjør at "alle" nå vet at hun er gravid. I går da denne outingen skjedde var det få pålogget, og alt kunne glidd forbi i stillhet.

ORIGINAL: Renate Røverdatter

blir nesten litt sånn *nå har jeg fått sagt mitt, men nå får jeg spørsmål og de har jeg ikke lyst å svare på så da forsvinner jeg litt*

Eller så kan det jo faktisk være at hun ikke er inne på BV akkurat nå..
joda, men fancypants spurte jo i den tråden som ble dytta i timesvis

hmm

Sånn som jeg har forstått det ut i fra det hun har sagt så har ikke alt vært så gjennomtenkt før det ble skrevet.
Og at de ikke var noen storprøvere så det var alikevel ett lite skjokk at det ikke tok lengre tid.

Den tråden fra i dag som det var dyttemaraton på var meget vel gjennomtenkt, tror jeg. Og det er jo den som gjør at "alle" nå vet at hun er gravid. I går da denne outingen skjedde var det få pålogget, og alt kunne glidd forbi i stillhet.

Nå må dere slutte. Er det mulig å være så utrolig slemme..[8|]

Hæ? Er vel ikke slemt å konstatere fakta.

Tenker på i går jeg da! Men i dag... Er det noe å lure på da? Alle ser jo at det hadde vært best å bare latt det i går gå forbi og så komme igjen med en ny bruker så hvorfor stille spørsmål når det lyser at hun burde vært lurere [8|]
fordi hun sier en ting og gjør en annen[8D]

Eller så kan det jo faktisk være at hun ikke er inne på BV akkurat nå..
joda, men fancypants spurte jo i den tråden som ble dytta i timesvis

Ja, ok. Men kanskje det var da hun var ute å henta i barnehagen, lagde middag, spiste osv?
hun var innom å etterlyste den også, hun har jo skrevet i denne tråden, hehe

men ja man sitter jo ikke her konstant, men virker ikke som hun vil svare på sprøsmålene

Dine fakta hvertfall..
Det er ikke alltid man tenker når man er i en slik situasjon. Man kan bli irritert, frustrert og lei seg når noen har outa hvem man er og driver på. Hun ville vel bare konfrontere de som hadde gjort det, og da kan det ofte bli litt fort gjort liksom.

Jeg synes uansett det er dårlig gjort å ha outet henne(de som gjorde det da, vet ikke om du hadde noe med det å gjøre). Skjønner liksom ikke hvorfor noen skal få lov å være anonym og gammel bruker, mens andre ikke skal få lov.

MEn nå gidder jeg ikke mer. Dere som er så sykt slemme, kommer bare til å fortsette uansett. Er det rart det finnes mobbere sier jeg..

Jeg var ikke med på det, og forsvarer det heller ikke. Jeg sier bare at hun gjør det verre for seg selv ved å lage en sånn tråd. Det er ikke bare mine fakta det. Mange som ikke hadde peil på hva som skjedde her i natt som har det nå, etter hun laget den tråden.
Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt slem og mobber, for det jeg har skrevet her er ikke å mobbe.

men Jafse jeg fikk med meg tråden igår, og fikk lest litt av tråden før den ble sletta,

har ett par spørsmål

om du ikke ville det skulle komme ut, hvorfor i alle dager laget du den tråden idag?
hadde du ikke gjordt det hadde det jo blitt borte og nesten ingen fått det med seg

og hvorfor hadde du en prøver ticker på jafse sin, men samtidig påstår du at dere ikke var prøvere og at du var usikker på hva dere skulle gjøre, enten er man prøver, eller så er man ikke[&:]
og har man ticker er man jaggu en prøver eller?

og ja du ble avslørt igår, men det var jo fordi du gjorde det lite sjult, hehe, dumt ja, men get over it
jo mere du drar det ut jo mere er du sikker på at folk i "bygda" får vite om det

skjønner ikke logikken her jeg altså
bortsett fra at du fik masse sympatimeldinger idag da, var det det som var målet kanskje?

og btw,grunnen til at jeg "måtte" stå frem,er jo fordi dere avslørte meg..ellers hadde aldri noe av dette skjedd[;)]

IGJEN, jeg avslørte deg ikke. Jeg svarte ikke engang i de trådene. Og hvis du hadde latt dette gli forbi i stillhet, slettet den nye brukerkontoen din og laget en ny, ville ikke "alle" fått vite om det, kun de som var pålogget i går natt.

for det første,så stod det i tickeren min "ingen prøver,men ingen prevensjon heller"..vi var ikke prøvere i den forstand,for da hadde jeg telt dager til eggløsning hver jævla mnd,latt han komme i meg osv osv,ja du vet sikkert hvordan det er...
vi visste jo at det kunne skje,og det gjorde det(litt før jeg hadde ventet kanskje) men har det skjedd så har det skjedd,og det er ok...hva jeg tenker om det,mine valg osv har ikke du eller noen andre en dritt med,og har ikke behov for å forsvare det!
klart man blir sjokka når man får pos test,og mange spørsmål og tanker på en gang,planlagt eller ikke planlagt..jeg laget meg en anonym bruker for jeg måtte lufte meg litt,og ja,mulig jeg var naiv,men det gir faen ikke deg eller de andre til å avsløre meg på den måten dere gjorde forde!! see?
var ikke ute etter sympatitråd,men ville forklare det,og mine følelser rundt det...føler deg truffet kanskje,siden jeg faktisk fikk mye sympati? du har serr problemer,men det er jo ikke første gang vi leser om lille nupp(a) her inne og henens påfunn av og til da så...
var det noe mer?

jeg har ikke avslørt deg, jeg ble bare nyskjerrig, siden du laget så mye oppstuss om at du ville være anonym , mens samtidig roper du ut at du ble avslørt osv.. dobbeltmoralen lenge leve

haha skal jeg føle meg truffet av at du får sympati? henger ikke med på den..
jeg synes det er bra folk klarer å synes synd på deg
selv om jeg ikke synes du fortjener det så veldig,
for du er frekk mot alle som spør om noe
eneste du ikke er frekk mot er de som holder med deg og sier gratulerer

og hva jeg har gjordt før, har vel ikke så mye med at jeg har spurt noen spørsmål til deg eller?
har jeg dratt opp  at du ikke er 100 prosent engel du heller? neida, for du henger deg med i poppcorn tråder du også

men at du ble avslørt kan jo ikke ha vært så ille, siden du synes det er viktigere å få frem at noen avslørte deg enn å forbli anonym

og btw,grunnen til at jeg "måtte" stå frem,er jo fordi dere avslørte meg..ellers hadde aldri noe av dette skjedd[;)]

IGJEN, jeg avslørte deg ikke. Jeg svarte ikke engang i de trådene. Og hvis du hadde latt dette gli forbi i stillhet, slettet den nye brukerkontoen din og laget en ny, ville ikke "alle" fått vite om det, kun de som var pålogget i går natt.
jeg heller avslørte ikke en dritt
dinglende hengepatte var jo den som linket, og gjorde det klar for de fleste

men du benektet, og hadde du latt det bli med det hadde vel de fleste glemt hele greia fortere enn du hadde rekki å lage en ny bruker[;)]

Back
Topp