Lurer litt!

x1xOrakelet

Flørter med forumet
Om noen har lyst til å være anonym her, hvorfor skal de ikke få lov til å være det?
Hvorfor kan man ikke bare respektere deres valg. Får dere ett kick ut av å spekulere og oute andre?
Hva godt fører det egentlig med seg?

Det er lov å ha ett lite filter på seg selv. Tenke ting i sitt eget stille sinn, og så ikke gjøre noe mer med det.
Hvor er det blitt av repekten for andre mennesker?

Du spør godt du..
Det er vel fordi de får et kick av å være jævlige og oute andre folk...?
Ser ikke helt noen annen grunn...
Syns det er underholdning å ødelegge for andre folk.....

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Du spør godt du..

Mhm.. Men alikevel..
Man får alltid som svar her at "det er INTERNET". Alikevel så sitter det mennesker med virkelige følelser bak nickene her.
Og bevisst gå inn for å ødelegge og såre andre er i mine øyne IKKE greit.

Amen til HI!

Synes man kan ha god grunn til å tro at ALT man skriver her inne ikke blir til bygdesladder jeg da, for da har man VIRKELIG ett lite liv. " Ååh, gjett hva jeg så på BV .. hun hadde anonymt nick da, men vi kjente henne igjen .. og hun sa ditt og datt og nanananaa " er ikke DET patetisk så vet ikke jeg.

ORIGINAL: Orakelet

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Du spør godt du..

Mhm.. Men alikevel..
Man får alltid som svar her at "det er INTERNET". Alikevel så sitter det mennesker med virkelige følelser bak nickene her.
Og bevisst gå inn for å ødelegge og såre andre er i mine øyne IKKE greit.
Nettopp..men det er ikke alle som er kapable til å forstå det vet du...

Jeg har forklaringen og den er enkel og grei; FORDI DET ER BV!
Flere som svarer i denne tråden har også selv vært med på skikkelig "popcorn-tråder". Man blir revet med.

Det som derimot er litt bekymringsverdig er at folk virkelig går å tenker så mye på forskjellige BV folk at de får puslespillet til å gå opp hele tiden! Det er snålt.. "Hun sa sånn og sånn, så da må hun jo være den og den".

Folk kan være så anonym de bare gidder, men de stikker jo seg ut tvert de lager en tråd med "Hei! Jeg er gammel bruker, og vil være anonym". Ti stille, så er det ingen som legger merke til de! [;)]

(Jeg må legge til at jeg synes det som skjedde i går var veldig stygt gjort, men jeg syntes hun i grunn ba litt om det selv..)

ORIGINAL: rodstilk

Folk kan være så anonym de bare gidder, men de stikker jo seg ut tvert de lager en tråd med "Hei! Jeg er gammel bruker, og vil være anonym". Ti stille, så er det ingen som legger merke til de! [;)]
Og derfor så er det greit å legge ut om hvem det er bak det anonyme nicket..?

(Jeg må legge til at jeg synes det som skjedde i går var veldig stygt gjort, men jeg syntes hun i grunn ba litt om det selv..)

Grunnen til at mange kanskje skriver det, er vel kanskje fordi folk her inne skriker troll så fort de ser ett nytt nick!

Kanskje fordi at man FORT blir angrepet for å feks være troll om man er ny bruker?

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Ba om det selv? Hva er det for noe? Er da maange som har sagt de er gamle brukere, med anonym profil. Kjenner jeg blir irritert altså. Hvorfor skal man ikke få lov til å si at man er gammel bruker, men vil være anonym en liten stund. Om man ikke skriver noe som helst når man har ny profil, er det fort gjort at noen tror at man er troll, som andre sier.

Hva er problemet med å la være å si noe som kan avsløre den anonyme?

Jeg har en liten teori. Jeg tror at de som absolutt må ødelegge sliter veldig med seg selv. De tror at de blir populære og får kred for å være jævlige og "flinke" detektiver.
De vil nok gjerne oppnå noe. Få oppmerksomhet. Og slike mennesker tror jeg kanskje har det ganske så ensomt i den virkelig verden.
Fattig trøst for de som blir outa og såra, men JEG tror det er ett snev av sannhet i det!

Fy faen..her skriver jeg et jævla langt svar og så blir alt sletta...HELVETE...

Poenget mitt var...
At uansett hva dere som syns hun fortjente det sier,så har hun faktisk ikke det...
Hun BA om å få være anonym!
De som sier de er gamle brukere fortjener å bli holdt anonyme selv om de sier det ?
Hva faen?
Hvem i huleste er DERE til å si at det er greit å oute henne fordet?
Kvalmt altså....Rett og slett...

ORIGINAL: Dollface

det kan vel du svare på, siden du er et orakel?

Dette ligger alt for langt utenfor fatteevne selv for ett orakel!

usj.. der mista jaffal jeg trua.. [:(]

usj.. der mista jaffal jeg trua.. [:(]

ikke meningen å gjøre deg trist

Det er jo mange nye brukere her hver dag, ingen blir vel beskyldt for å være troll om de ikke skriver noe spesielt?

Men nei, det var selvfølgelig ikke greit å oute henne - men jeg tviler på at hun hadde blitt beskyldt for å være et troll om hun hadde gått stille i dørene.

Det er jo mange nye brukere her hver dag, ingen blir vel beskyldt for å være troll om de ikke skriver noe spesielt?

Men nei, det var selvfølgelig ikke greit å oute henne - men jeg tviler på at hun hadde blitt beskyldt for å være et troll om hun hadde gått stille i dørene.

Det vet man jo ikke i grunn!

Back
Topp