Lurer litt..

Littlå

Glad i forumet
Hvis jeg mistet på lørdag, siden jeg fikk blødninger. Vil ikke da en test være svakere idag?[8|]
Testet med en CB, og den er sterkere enn på fredag...[&:]
Men blør litt enda da. Ingen smerter.

Egentlig har jeg bestemmt meg for å slutte å lure. Fikk tatt første hcg prøve idag. Så til helgen vet jeg hvordan det ligger an...

Vet desverre ikke hvordan testen vil gi utslag...
Men krysser alt for at alt er som det skal, og at blodprøven viser gode resultater!

ORIGINAL: Leyah

Krysser fingrene for deg Littlå! [:)]

hmm... får bare smøre meg med tålmodighet.. Men den er ikke god[;)]
Var inne å bestillte meg en test med uke indikator på, sånn i tilfelle[8D]
Hvis ikke kan jeg jo bruke den ved neste forsøk. Men tenker at hvis den viser mer enn 1-2 uker, så er det jo stigning... Men.. får jo svar på blodprøvene også da..
Herregud så seint dagene går[:'(]

Uff ikkje kjekt å gå sånn å vente og å ikkje vite enten eller. Eg har vore der sjølv etter min kjemiske. Det er noko dritt! Men håpar og krysser fingrane for deg! Sterkare utslag på test lovar jo bra då! [:)]

Håper det er et godt tegn Littlå! :)

Når jeg mista, testa jeg positivt på tirsdagen og begynte å blø og testa igjen hos legen på torsdagen og da var den negativ.. Siden det var så tidlig vil jeg anta at jeg ikke hadde så mye hcg, og at det derfor dalte fort igjen!

Krysser fingrene for deg!![:)]

Tusen takk jenter. 

Krysser alt jeg kan for deg, Littlå[:)]

ORIGINAL: CaKa*

hver gang jeg har mistet så har testene blitt svakere ganske kjapt etterpå. Håper virkelig det går bra!!!

Hmm. Har ikke flere tester nå, å får ikke lov å kjøpe flere av KI[;)]
Men om du hadde normal mens? eller var det bare litt når du skulle ha Amalie ?
Jeg får bare prøve å være tålmodig, ikke noe annet å gjøre..

ORIGINAL: Lbo83

Vet desverre ikke hvordan testen vil gi utslag...
Men krysser alt for at alt er som det skal, og at blodprøven viser gode resultater!

[:D][:D][:D]

Back
Topp