lurer jeg..

Lilio!!!

Gift med forumet
dere som har kjøpt kombi vogn hvor bruker dere ikke den og bare tar ut baggen???
istedet for og kjøpe ny vognhmmm mats har snart vokst ut av  baggen og da må jeg det... http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country= selv jeg synes denne vogna var veldig fin! men den er vel ikke for han enda?

ORIGINAL: Tusull

Men bruker de ikke sportsvogna da?? Er det ikke derfor man kjøper kombivogn, for å bruke begge deler??
Det gjorde nå jeg..
Men denne gangen hadde jeg bare sportsvogn, ikke no bag.. Har gått greit det å [:D]

Det trodde jeg også, men nå har jeg funnet ut at noen folk har dilla på vogner. [:D]

Jeg har veldig lyst på ny vogn jeg også, sportsvogn da. [:)] Det er så mange fine! Vi får se... Har en så fornuftig samboer.  [:-][:D]

jeg har kombivogn og kommer til og bruke den så har jeg klappvogn utenom som Emma kan bruke når hun har lert seg og sitte[:D][:D]

Jeg kommer til å bruke kombivognen videre... kjøpte den på loppemarked for 45 kroner, og det er den beste vognen jeg har hatt!! [:D] Har også en gammel trehjuling, som jeg har med i bilen om vi skal noe (er ikke plass til den andre i den lille bilen min...), men jeg liker kombivognen mye bedre [:)] Har også en trille som jeg kommer til å bruke når Filip blir større da - som en avlastning hvis han blir sliten av å gå eller noe [:)]

Gjennomsnittet på antall barnevogner pr barn her i byen, er 5 før fylte 4 år. Det sier litt om folk med vogndilla. Og det er gjennomsnittet. Tror folk har for masse penger jeg... Har selv 2 vogner, ei bagvogn til finere bruk og ei kombi, som etterhvert skal brukes til sportsvogn...

ja folk har jo masse penger, og vogndilla...!! hadde nok kjøpt ny vogn om jeg ville bruke penger på det ja... mange fine vogner der ute!! [:D]

Back
Topp