lurer jeg..

Lilio!!!

Gift med forumet
dere som har kjøpt kombi vogn hvor bruker dere ikke den og bare tar ut baggen???
istedet for og kjøpe ny vognhmmm mats har snart vokst ut av  baggen og da må jeg det... http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country= selv jeg synes denne vogna var veldig fin! men den er vel ikke for han enda?

dytter

Jeg vil ha ny vogn . fordi jeg synse vogna er aaaaalt for diger,drog-vogna mi ha ha KJøpte den brukt da heldigvis, så taper ikke så mye penger. Har nå simo kombi vogn, vil ha quinny vogn, de er så små og søte.

Vogna tar også maaaaase plass bak i i bilen, som ikke er så greit når vi skal ha plass til en 55 kilos rottis og [&:]

jeg har lyst på ny vogn siden jeg tar mye buss og går mye og da er det veldig dumt at vogna mi er så tung og svær som den er.
jeg kjøpte vogna brukt så den kosta ikke så mye, men har ikke lyst til å ha duo vogn lenger..

Så er det heller ikke jeg som skal kjøpe vogn om jeg får ny, siden det akkurat er blitt bevist hvem faren er og mara hans har såååå lyst å kjøpe noe til henne og det var samme hva og jeg har alt prøvde jeg meg på å få en ny vogn..hehe[:D]

ORIGINAL: knerthen

jeg har lyst på ny vogn siden jeg tar mye buss og går mye og da er det veldig dumt at vogna mi er så tung og svær som den er.
jeg kjøpte vogna brukt så den kosta ikke så mye
, men har ikke lyst til å ha duo vogn lenger..

Så er det heller ikke jeg som skal kjøpe vogn om jeg får ny, siden det akkurat er blitt bevist hvem faren er og mara hans har såååå lyst å kjøpe noe til henne og det var samme hva og jeg har alt prøvde jeg meg på å få en ny vogn..hehe[:D]

Signerer!

Back
Topp