Lurer fælt på..

Kryss fingrene for at det blir meg... dere har små skjønne skatter i armene deres og trenger ikke babystøvet på en god stund enda syndes jeg... så sleng ALT over på meg!!! Vi starter snart på 8. pp blir det vel nå etter Munin.

♥ T. Desember '07 ~ ♥ U. August '10
♡ Munin ventet i Oktober :-D, ☆sen MA April '13 :'( :-( :'(

Vet ikke om jeg har så mye graviditetsstøv å sende :p men det jeg har skal DU få ;) lykke til videre med prøvingen :)

Kryss fingrene for at det blir meg... dere har små skjønne skatter i armene deres og trenger ikke babystøvet på en god stund enda syndes jeg... så sleng ALT over på meg!!! Vi starter snart på 8. pp blir det vel nå etter Munin.

Håper virkelig dere får ett julemirakel denne julen, 2 blå streker <3<3

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Begynner å prøve november neste år :)

Vi tenker å vente et par år før neste, så håper ikke det blir her. Bruker ikke beskyttelse igjen enda, så jeg sender gladelig alt jeg har av graviditetstøv over til deg, troillmor, er det noen som fortjener det så er det absolutt deg! Så værsågod *puff* ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp