Lurer fælt på..

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hvem av oktoberjentene som blir smelt på tjukka igjen først :D

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Ikke meg hvertfall!

Håpar det ikkje blir meg...

Haha. Har ikke tenkt tanken engang... nei, lang pause nå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hah, håper for guds skyld at det ikke blir meg, det skulle tatt seg ut! Her er det stopp, to (tette) barn er nok for oss ;)

Blir det meg så blir det meg;)haha...Har dog begynt på ceracette så:P tviler;)

Blir hvertfall ikke meg :P (venter på time til sterilisering);):P

☆★hilsen meg★☆

Hahaha :D aldri si aldri ;-) Håper virkelig ikke det blir meg heller, da trur jeg at jeg hadde satt meg ned å grini! :p

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Ikke meg! Burde si jeg er ferdig etter 3 stk, men inni meg er det noe som håper på at nr.4 kommer... Men ikke før om 2 år! Og da er det flere her som har fått baby!! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil ha fler ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hvem vet men brukte nærmere fire år på å få nr to så tviler på at det blir her ;) men skulle det skje så velkommen skal h*n være :D

Kryss fingrene for at det blir meg... dere har små skjønne skatter i armene deres og trenger ikke babystøvet på en god stund enda syndes jeg... så sleng ALT over på meg!!! Vi starter snart på 8. pp blir det vel nå etter Munin.

♥ T. Desember '07 ~ ♥ U. August '10
♡ Munin ventet i Oktober :-D, ☆sen MA April '13 :'( :-( :'(

Hadde med glede jublet om det ble meg, meeeeen når vi må lage barna hos legen så skjer det neppe.

Kryss fingrene for at det blir meg... dere har små skjønne skatter i armene deres og trenger ikke babystøvet på en god stund enda syndes jeg... så sleng ALT over på meg!!! Vi starter snart på 8. pp blir det vel nå etter Munin.

♥ T. Desember '07 ~ ♥ U. August '10
♡ Munin ventet i Oktober :-D, ☆sen MA April '13 :'( :-( :'(

Sender alt gravidstøvet over til dere troillmor. ♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp