lurer dere?

Storm

Gift med forumet
på hvor energien deres er blitt av?
den har nemlig jeg tatt..mooohahahaha[8D]
for noen dager lurte mange på når den kom, inkl meg.. kan nå meddele at min er kommet i +++++!!
i går rydda jeg ut av skapene på soverommet, merka alle klærne til jenta mi. strøk masse klær, samt at jeg hadde ute av alle kurvene og plukka ut dritt og lort.
så vasket jeg soverommet og la på rene sengeklær[:D]
i dag har jeg vasket alle kjøkkenskap og skuffer... vasket og brettet klær, ryddet i gamle papirer og kastet enda mere dritt( utrolig hva som samler seg opp[8|])
bakt brød, vasket fiskebollen, og nå lager jeg kanelsnurrer.. venter bare på at dem skal heve[8D]
å bare så dere vet det.. jeg gir ikke tilbake energien med det første[;)]

Har en veldig dårlig dag selv. Fint og høre at andre har det bra ( det mener jeg altso)

kanksje jeg skal prøve og bake litt selv, blir alltid så glad og fornøyd når jeg får til og bake noe.
Får ikke spist det da pga s.diabetes, men jeg kan glede sambo!![:)]

Så flott for deg! Utrolig flink![:)]

Men synes like fullt at det er urettferdig! Jeg har lyst til å gjøre alt mulig, men greier bare ikke. Har tusen prosjekter på gang, men ryggen streiker![:@]

Steike være storm!! Nå anmelder jeg deg for STJELING!!! [:@]

Hihi![;)]

ORIGINAL: tullmusa

Steike være storm!! Nå anmelder jeg deg for STJELING!!! [:@]

men jøsses da.. [8D].. da er dem vel på døra snart da.. siden jeg nesten bor vegg i vegg med politimester bastian.. låser døra[8D]

ORIGINAL: Sara73

Så flott for deg! Utrolig flink![:)]

Men synes like fullt at det er urettferdig! Jeg har lyst til å gjøre alt mulig, men greier bare ikke. Har tusen prosjekter på gang, men ryggen streiker![:@]

joo. er vel litt "sleipt" av meg å stjele energier[8|].. men jeg har vært sofans beste venn i noen uker nå.. så syns det var utrolig godt å komme litt tilbake kan du si..
men skal sende deg litt enegri i en pose, samt litt tryllestøv for at ryggen din skal bli bedre[;)]

hehe.. så bra å se at jeg ikke har sjælt all enegrien[:D]
du har jo vært kjempeflink jo!!
kjenner det i føtta at jeg har styra rundt her ja.. men gir meg ikke.. i morgen skal leiligheta her vaskes.. skal være klart til helga og avdvent[8D]
så bare pass deg du.. kanskej jeg kommer snikende i natt å tar den[;)]hehehe

ja du det må¨jeg si...

tror jammen jeg skal bake kanelsnurrer selv i løpet av uken.. det hørtes godt ut.. namme...
gi meg litt av energien din da er du sniill [:D]

ORIGINAL: Cecci85

du,om du ikke er snill nå,så sender ikke jeg over blå druer til deg flere ganger altså..... hehe!!!!

jeg har fått rydde hysteri over meg,temker på en måte at lille vennen kan komme når som helst,sant!!
da vil jeg jo at alt skal være perfekt,så i dag stod jeg å skrubba dusjen,så kom min mann inn og spurte hv jeg drev på med,
så forklarte jeg at vi måtte jo ha det rent å pent...bla bla bla,
så bare lo han og sa: er du klar over at det er 2 gang siden søndag at du gjør dette?
hehe... litt forvirra kansje!! men allti beredt.... hehe

OOOIII[:-]. hehe, nei det kan vi jo ikke ha noe av.. blåe druer i natterstimene kan jeg jo ikke gå glipp av[8D]
jøsses da.. du har jo mere enegri en jeg har jo!!.. har ikke kommet meg så langt at jeg har skrubba dursjen 2 ganger.. gjorde det lørdag, så her må jeg visst henge i[8D]
er vel kanskje slik jeg også er begynt å tenke..hi hi hi..
godt du er beredt!! ligger ikke langt etter deg[;)]

hehee, ja du får prøve å legge inn søknad..så kanskje hun svarer.. det sies jo at slike energikuler kan føre til fødsel da[8D]
vil ikke at Lucas skal komme enda, men om noen uker så kan jkeg nok tenke meg det ja..
er du i rute med alt da.. tenker på bebisklær og utstyr.. ja.. hele pakka?

oisann, så flinke dere er!!! [:o] .

Har litt energi om dagene jeg også, eller jeg blir rastløs når jeg ser hvor mye som skulle vært gjort også er det første advent til helgen.. Så har jeg en "skilpadde" til samboer, så da må jeg gjøre det meste selv.. Nå er vi begge hjemme for tida, så jeg har ikke tidspress sånn sett. Men straks jeg løfter litt tungt, kommer fru høyre bekken og biter meg. Trodde jeg skulle slippe unna bekkenplager, men sannelig kom den. Ikke så ille da, er bare når jeg løfter.

Har pakket inn 14 julegaver idag og støvsugd og tatt ut bøker og div.fra en stor hylle. Ante ikke at den kunne inneholde såå mye! Hele spisebordet er dekt med bøker! Skal ha soverom der datarommet er, og omvendt, så blir endel bæring av datapulter m/innhold samt dobbbeltseng rammemadrasser. Det tør jeg ikke begi meg utpå [&:].

Men all ære til dere som vasker og baker og rydder. Send litt porsjonspakninger til meg også da, og en smertestillende på kjøpet [;)] . Gleeeeder meg til 1.desember, for da begynner juleforberedelsene her i huset. Bake kaker og pynte [:)] .

hi hi hi.. skjønner godt at du lengter.. [:D]
blir jo bare såååååååå hærlig når man får disse nurkene i armene sine.. sukk..
har vel med å bli slik at en er ferdig tidlig når man venter første.. for det er det ikke sant?
var ferdig i laaaaaaang tid før jeg fikk Martine.. men kan ikke riktig si jeg er 100% klar enda nå.. mangler i allefall bleier[:D]
men skulle det han komme tidligere en ventet så regner jeg med du putter i hardisken og sender?[8D]

takk skal du ha.. er visst det eneste guttenavnet vi kom til enighet om..
Natalie hadde jeg på jentenavnlista mi, det er så fint det navnet[:D]
ble dere enige raskt med hensyn til navn?

du er jo flik du også jo!![:D]
man skal ta det i sitt tempo, er spess viktig når man har slike fæle bekkentanter som biter[:'(]
tenkte jeg skulle pakke inn litt julegaver i helga.. så kan jenta mi hjelpe meg. gleder meg også til adventstia.. masse lys, bake julekaker og høre på julemusikk..
gi skilpadda di litt red bull... du skal se det gir han vinger[8D]

åh er det der den har blitt av...hørtes ut som om du hadde litt for mye av det gode ja[:D]heldig du da,for jeg har ingenting.å jeg blir helt gal av det...er så mye jeg ville ha gjort.men men en 3 -4 uker til nå ,så tenker jeg jeg er i sving igjen[:D]

så du får nyte den mens du kan....[;)]

Back
Topp