LURER BARE PÅ......

MariusMamma

Gift med forumet
OM DERE BRUKER STRØMPEBUKSE UNDER NÅR BABYEN BRUKER
BUKSER ELLER BARE SOKKER??

Kommer ann på hvor kaldt det er. Idag har snuppa strømpebukse, men det er flere dager hun kun har hatt sokker.

I dag så har han kun en sparkebukse og strømper på seg.
Har tidligere brukt strømpebukse hver dag, men nå som det begynner å bli varmere i været kan vi la den ligge.

ORIGINAL: Isse

Vi bruke strømpebukse under buksa.

JA, DA BLIR DET SOM HER....SER ANN VÆRET[:)]

her er det alltid body og strømpikk på plass....   men nå når ¨værat blir varmt og tulla eldre får jeg revurdere strømpikken tror jeg.

Her bruker vi strømpebukser enda. De dagene det er varmt benytter jeg anledninga til å ha på ho kjole. Da blir ho ikke så varm som med bukse. Er veldig kald av meg selv, så jeg har en tendens til å kle ungene litt for godt til tider..[8D]

kommer litt an på temperaturen...i det siste har jeg brukt mye kjoler på Hanne, og da er det strømpebukse.

Bruker sokker, har nesten ikke brukt strømtebukse. Han er så varm, og når vi er ute er han i vogna så da er han også god og varm!

Har ikke tenkt på noe annet, bruker strømpebukse uansett jeg....

Tror Leon har brukt strømpebukse 2 ganger jeg.... Her er det bukse og sokker.

ORIGINAL: Solvit

Her er det bare sokker under buksa. Har bare brukt strømebukse en gang jeg[&o] hvis vi er ute har han på seg dyna eller voksiposen, så han er ikke kald

Signerer denne!Har nesten ikke brukt strømåebukse...hun er varm av seg! 

her var det enten bukse og sokker eller strømpis i vinter når det var kaldt, nå er det bare body....muligens ei tynn bukse utendørs...sjelden sokker....han er litt varm av seg kan du si[:D]

VI bruker enten bukse og sokker eller strømpebukse så lenge han ligger oppi vogna godt under dyna. Skal jeg ha han opp av vogna ute hadde jeg nok tatt på han litt mer avhengig av temperaturen.

ORIGINAL: Isabelles mamma

Spørs litt hvor kaldt det er. Idag brukte jeg strømpebukse. Men hvis det er fint og varmt bruker jeg bare sokker.[:)]
Men så er mi tulle ganske varmblodig også da.

Back
Topp