Lurer ang. nesesprayen...

SavnerBarn!

Elsker forumet
Vet ikke om det er ulike merker og sånn jeg, for vet ikke hva den heter enda.
Skal få reseptene fra sykehuset i løpet av uka.

Men det jeg lurer på er om dere hadde noen bivirkninger?

det er en smørbrødliste med bivirkninger på sprayene, man blir nedregulert sånn at man komme ri en kunstig overgangsalder omjeg kan si det sånn. Ikke alle blir plaget av dette, deriblandt jeg. jeg har ikke hatt noen bivirkninger enda, men noen sliter med hodepine, kvalme, hetetokter, frysninger, osv. Men håper du slipper unna [:)]

Jeg går på Synarela ,og er til tider VELDIG plaget med hetetokter, hodepine og kvalme innimellom.

Men som de andre sier, er det veldig forskjellig fra kvinne til kvinne,noen blir veldig plaget av bivirkninger mens andre ikke kjenner noenting.

Lykke til[:)]

jeg gikk på synarela, og sleit noe almektig med haupine og hetetokter, litt humørsvigninger..

håper du slipper di dumme bivirkningene.

Jeg ble et hormontroll fra helvete. Gråt og gråt.
Forskjellig fra folk til folk, heldigvis[;)]

Uff, huepine har jeg igrunn ille nok fra før.
Men er så typisk meg å få alt av bivirkninger. Det gjør jeg nesten hver gang...[:'(]

Jeg går på synerala nesespray nå.. det jeg har merket etter at jeg begynte med den er trøtthet, svimmelhet og hodepine. Men husker ikke om det er noen av bivirkningene.. har ikke orket å lese på det... Tar det mer som det kommer...

Har bare hatt kort regime til nå. Puregon og orgalutran.[:)]
Går nok bra. [:D]
Bare man overlever så er det greit.[:D]

Men har en jobb som er slitsom både fysisk og psykisk, og må være litt konsentrert. Står rett opp og ned i 8 timer og jobber.
Er 50 % sykmeldt nå, så tror jeg fortsetter med det, til jeg ser om det kommer noen bivirkninger.
Sykmelder meg uansett helt når jeg begynner på sprøytene igjen.[:)]

Hadde mye hetetokter, men ikke noe særlig annet enn det[:)]

Jeg har brukt suprecur, og har vært mye plaget med hodepine og konsentrasjonsvansker. I tillegg har jeg hatt en del hjertebank og vært mye svimmel [&:]

Hetetokter har jeg også hatt plenty, men det er jo ikke akkurat en bivirkning da, ettersom man jo setter kroppen i kunstig overgangsalder så må man regne med det [:)]

bruker synarela (eller står synarel på pakken men det skal visst være det samme) hadde i begynnelsen litt hetetokter, men de merker jeg ikke så mye av lenger, men har hatt hodenpinen fra helvete som mange beskriver her hele tiden nesten. så nå håper jeg bare at det er klart for uttak når jeg skal på kontroll til fredag, slik at jeg slipper å bruke den lenger.

Back
Topp