Lurer ang banan

HøstVinterMamma

Forumet er livet
VIP
Gir dere most banan til de små nå?

Har unngått det jeg, pga hs sa at vi skulle vente til hun var 6 mnd.

Har prøvd å gi henne fruktmos fra Hipp, men hun grøsser og spytter ut. Så det liker hun tydeligvis ikke.

ja, det har jeg gitt... men hun likte d ikke..hun spiser desserten fra hipp;)

tror ikke d gjør noe å gi banan nå..men di kan bli harde i magen av d..

Ja,han fikk det første gang i går,og har vært våken omtrent hele natten[&:] Så det skal jeg ikke gi han igjen[:(]

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: Spent24

Ja,han fikk det første gang i går,og har vært våken omtrent hele natten[&:] Så det skal jeg ikke gi han igjen[:(]

Et tips, du kan koke bananen også, og bruke vannet som blir igjen til å bruke sammen med bananen i mixeren. Da blir den også mildere for magen.

Åh det var lurt[:)] Og så ser jeg du skrev at det lønner seg å ha en myk banan.. den jeg brukte var gul og hard

Thea elsker banan men begrenser det til et par ganger i uka pga hun blir så lett forstoppet [8|]

Ja. Av og til moser jeg på et fat, andre ganger bare skraper jeg med skje og gir (det er nesten enklere). Han elsker det, en halv banan er sjelden nok [:-]

Hun fikk smake banan for første gang i går og det falt veldig i smak! Rørte en teskje inn i risgrøten til morgenen i dag også og hele porsjonen gikk ned på høykant [:)]

lillegutt her NEKTER ALT av fruktmos og annen frukt. skulle ønske han kunne spist litt banan og evt. eple eller noe... men neida.. bare grøt og hjemmelaget gulrotmos som aksepteres

Oliver elsker banan, fruktmosen fra Hipp og ellers alt som har med frukt å gjøre. Når jeg gir banan så er skallet veldig brunt for da er bananen veldig mykt.
Har ikke hatt magevondt med banan.

Back
Topp